مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 9. بهمن 1394 - 20:27   |   کد مطلب: 16880
امام جمعه همدان گفت: همه باید بدانند هر کسی که شورای نگهبان آن را تایید کرد روی چشم ماست و نباید تخریب کرد، زیرا برخی با بی‌تقوایی دست به تخریب می‌زنند.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از  فارس، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه همدان با بیان اینکه باید دهه فجر امسال را باشکوه‌تر برگزار کنیم، اظهار کرد: جشن‌های دهه فجر را نباید بر عهده ادارات دولتی گذاشت زیرا باید کارهای ماندگار مردمی شود و در مساجد و مغازه‌ها و سایر محافل نمودار باشد.

وی با تاکید بر اینکه شور ما جزیره امن و ثبات است، افزود: امنیت کنونی ایران اسلامی به برکت انقلاب است که اکنون در جهان از چنین عزتی برخوردار است.

امام جمعه همدان از برگزاری سلسله برنامه سخنرانی شبانه به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: بر این اساس در ایام‌الله دهه فجر پس از اقامه نماز مغرب و عشا، سخنرانان کشوری در دفتر امام جمعه همدان سخنرانی خواهند داشت.

وی به مباحثی در خصوص انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: فضای کنونی خوشایند نیست زیرا کسانی که می‌خواهند به مجلس راه یابند به هر نحوی دست به تبلیغ می‌زنند.

محمدی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: کسانی که هوس رفتن به مجلس را دارند ابتدا خود را بررسی کنند که در حد نماینده مردم می‌توانند باشد یا نه.؟

وی اضافه کرد: اگر کاندیدایی پس از بررسی خود به این نتیجه رسید که نمی‌تواند مفید واقع شود سعی کند آن صندلی را اشغال نکند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه کاندیداها ابتدا باید نیت خود از ورود به مجلس شورای اسلامی را مشخص کنند، افزود: ورود به مجلس شوخی نیست و نباید آن را دست کم گرفت، پس باید افراد اصلح انتخاب شوند.

وی با تاکید بر اینکه ورود برخی به مجلس صلاح نیست، گفت: وای به حال آنها که لباس دین به تن می‎کنند و دنبال دنیا هستند، اینها سخنانشان از عسل شیرین‌تر است اما دلشان گرگ است.

محمدی یادآور شد: همه باید بدانند هر کسی که شورای نگهبان آن را تایید کرد روی چشم ماست و نباید تخریب کرد، زیرا برخی با بی‌تقوایی دست به تخریب می‌زنند.

وی در خصوص تخریب احتمالی خود نیز گفت: اگر دیدید کسی من را تخریب کرد به خداوند واگذار کنید و بگذارید فضای انتخابات امن و برادری و ایمان باشد تا شرمنده شهدا نشویم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه انسان باید امور خود را بر اساس عقل و مصلحت تشخیص دهد، تصریح کرد: همه ما انسانها موظف هستیم بعد از بررسی امور دست به تشخیص بزنیم و صلاح کار را بسنجیم.

وی با بیان اینکه با بررسی است که عقل و وجدان حکم می‌کند که باید با فساد جنگید، در ادامه سخنانش دهه فجر انقلاب اسلامی را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب دانست و گفت: انقلاب اسلامی شهدای زیادی را تقدیم کرده که امیدواریم با پاسداری از خون شهدا بتوانیم رهرو آنها باشیم.

محمدی با تاکید بر اینکه دنیا الان در آشوب و گرفتاری و فقر و محرومیت به سر می‌برد و تمام این بدبختی‌ها از نظام حکومتی فاسد است، افزود: کشتار کودکان و جنگ‌ها زاییده حکومت ناصالح است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت کار آسانی نیست و پیچیده است، افزود:
هر کجا چه در کشور ما و چه جاهای دیگر اگر کاری لنگ زد مدیر لایق نیست یا مدیر توان مدیریت ندارد.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار