مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 15. بهمن 1394 - 22:00   |   کد مطلب: 16909
فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان:
شهید ترابی از همدان به جمع شهدای مدافع حرم پیوست‌+عکس شهید
فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان از شهادت مرتضی ترابی از گردان حضرت علی‌اصغر(ع) تیپ 32 انصارالحسین(ع) در عملیات آزادسازی نبل و الزهراء در سوریه خبر داد.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از فارس، سردار مهدی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به شهادت مرتضی ترابی از گردان حضرت علی اصغر(ع) تیپ 32 انصارالحسین(ع) اظهار کرد: این شهید بزرگوار از پیشکسوتان دفاع مقدس و پاسداران بازنشسته تیپ 32 انصارالحسین(ع) بودند.

وی با بیان اینکه این شهید بزرگوار از نیروهای زبده و کارکشته در زمان جنگ بوده‌اند، گفت: ایشان همچنین بعد از بازنشستگی فرمانده یکی از گردان‌های الی بیت‌المقدس بسیجیان استان همدان بوده‌اند.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: ایشان در مأموریت مستشاری در سوریه و در عملیات آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا در سوریه نقش داشتند.

وی با بیان اینکه شهید ترابی در مأموریت مستشاری نیز مسئولیت یک گروه را به عهده داشتند، گفت: این شهید بزرگوار در شهر الزهراء به شهادت رسیده‌اند.

سردار فرجی در خصوص برنامه‌های تدارک دیده شده برای تشییع و وداع با این شهید گفت: وداع با شهید بعد از نماز مغرب و عشاء فردا عصر در مصلی نماز جمعه شهر بهار انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تشییع پیکر مطهر از محل سپاه پاسداران ناحیه بهار روز شنبه ساعت 9:30 انجام می‌شود، اظهار کرد: تا این لحظه این تنها شهید همدان از عملیات نبل و الزهراست.

شهید مرتضی ترابی بعد از سردار همدانی، شهید میلاد مصطفوی، شهید مجتبی کرمی، شهید مجید صانعی و شهید محسن فانوسی؛ ششمین شهید مدافع حرم استان همدان است.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار