مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 21. بهمن 1394 - 21:33   |   کد مطلب: 16945
توسط اتحادیه انجمن‌ اسلامی دانشجویان مستقل صورت گرفت
دعوت از آحاد ملت برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل از همه ملت ایران دعوت کرد تا برای حفظ عزت، اقتدار و سربلندی ایران، در جشن باشکوه 22 بهمن حضور بهم رسانند و با مطالبه «پیشرفت درونزا» خط بطلانی بر مسیرهای نابخردانه توسعه برونزا بکشند.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از خبرگزاری فارس، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل از همه ملت ایران دعوت کرد تا برای حفظ عزت، اقتدار و سربلندی ایران، در جشن باشکوه 22 بهمن حضور بهم رسانند و با مطالبه «پیشرفت درونزا» که منجر به استقلال، آزادی، امنیت و پیشرفت می‌شود خط بطلانی بر مسیرهای نابخردانه توسعه برونزا بکشند.

به نقل از خبرگزاری فارس، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل از همه ملت ایران دعوت کرد تا برای حفظ عزت، اقتدار و سربلندی ایران، در جشن باشکوه 22 بهمن حضور بهم رسانند و با مطالبه «پیشرفت درونزا» که منجر به استقلال، آزادی، امنیت و پیشرفت می‌شود خط بطلانی بر مسیرهای نابخردانه توسعه برونزا بکشند.به نقل از خبرگزاری فارس، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل از همه ملت ایران دعوت کرد تا برای حفظ عزت، اقتدار و سربلندی ایران، در جشن باشکوه 22 بهمن حضور بهم رسانند و با مطالبه «پیشرفت درونزا» که منجر به استقلال، آزادی، امنیت و پیشرفت می‌شود خط بطلانی بر مسیرهای نابخردانه توسعه برونزا بکشند.

در ابتدای این بیانیه آمده است: 37 سال از 22 بهمن 57، روز تحقق شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» به دست مردمان انقلابی ایران می‌گذرد. ناگفته روشن است که اگر یک هدف از تمام این شعارهای انقلاب منبعث شود؛ چیزی نیست جز تکیه بر خود داشتن و دست بر زانوی خود گذاشتن برای حرکت به سمت آینده‌ای روشن و ایرانی مقتدر، مستقل و پیشرفته!

در ادامه تاکید شد: انقلاب 57 رخ داد تا جهانیان بدانند ملت ایران جز به تکیه بر خود هیچ نمی‌خواهد و حاضر نیست تن به ذلت اربابی دیگران بر خود داشته باشد! ملت ایران نمی‌خواهد و نمی‌گذارد کسی برایش کدخدایی کند و در فراگفتمان انقلاب اسلامی «کدخدایی نداریم!»، اینجا تنها یک مرکز وجود دارد و آن «خدامحوری» است.

این اتحادیه دانشجویی در این بیانیه ادامه داد: اگر قرار باشد یک مصداق را به معنای اتم و اکمل در برابر خود ببیند، آن استکباری است که تمام تلاشش سلطه فکری، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی بر کشورها است و برای همین منظور هیچ‌گاه شعار «مرگ بر آمریکا» از صدر شعارهای ملت ایران پاک نخواهد شد! شعاری که امروز دیگر به اختصاص به ملت ایران ندارد و همه آزادگان جهان آن را سر می‌دهند.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در ادامه این بیانیه تاکید کرد: و کیست که نداند به پشتوانه انقلاب اسلامی ایران و صدور آرمان‌‌ها و اهداف آن و روشنگری‌های جهانی‌اش در خصوص جنایت‌های استکبار جهانی، امروز آمریکا منفورترین کشور جهان است.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در پایان ضمن حضور همه جانبه در راهپیمایی بیست و دو بهمن 57 از همه ملت ایران دعوت کرد تا برای حفظ عزت، اقتدار و سربلندی ایران عزیز، در این جشن باشکوه حضور بهم رسانند و با مطالبه «پیشرفت درونزا» که منجر به استقلال، آزادی، امنیت و پیشرفت می‌شود خط بطلانی بر مسیرهای نابخردانه توسعه برونزا بکشند.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار