مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 22. بهمن 1394 - 14:54   |   کد مطلب: 16971
دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: حضور پرشور امروز مردم وظیفه مسئولان را برای حل مشکلات اقتصادی چند برابر کرد.

به گزارش صدای دانشجو، علیرضا احمدی دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در حاشیه راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، گفت: پس از برجام و مذاکرات حضور پر شور و باشکوه مردم را در راهپیمایی 22 بهمن شاهد بودیم و مردم بار دیگر آمدند تا بگویند به آرمان‌های انقلاب پایدارند و با شعارهایی که سر دادند انزجار خود را نسبت به نظام سلطه و استکبار اعلام کردند.

احمدی ادامه داد: با وجود تمام مشکلاتی که مردم امروز با آن درگیر هستند مانند مشکلات اقتصادی، بیکاری، تورم و گرانی ولی باز هم دیدیم که باشکوه‌تر از سال‌های گذشته به خیابان‌ها آمدند تا نشان دهند مشکلات اقتصادی و مشکلات دیگر آن‌ها را از آرمان‌های انقلاب و دفاع از این نظام مایوس نمی‌کند.

این فعال دانشجویی گفت: امروز مردم با حضور خود وظیفه مسئولان را دو چندان کردند و امروز نباید تا زمانی که مشکلات اقتصادی مردم رفع نشده خواب به چشم مسئولان بیاید.

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در خاتمه اظهار داشت: در روزهای آینده ما شاهد برگزاری انتخابات مجلس و خبرگان هستیم و ان‌شاءالله مردم مانند همیشه با چشمانی باز نمایندگانی در خور نظام و شایسته ملت انتخاب خواهند کرد و با حضور میلیونی خود پای صندوق‌های رای حاضر خواهند شد.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار