مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 24. بهمن 1394 - 13:40   |   کد مطلب: 16994
رئیس دانشگاه علمی کاربردی اسدآباد خواستار شد: این دانشگاه برای پذیرش دانشجو نیازمند یک فضای مستقل آموزشی است

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از آوای سید جمال، دانشگاه علمی کاربردی اسدآباد یکی از مراکز آموزش عالی دولتی در شهرستان است که کار خود را از سال 88 با یک رشته تحصیلی و 45 دانشجو آغاز کرده است .

این دانشگاه که از ابتدای تأسیس با مشکل فضا مواجه بود، کلاس‌های خود را در بنای یادبود سیدجمال الدین اسدآبادی دایر کرد؛ این در حالی است که این بنای یادبود به عنوان اداره میراث فرهنگی نیز استفاده می‌شود، البته این مکان متعلق به اداره ارشاد اسلامی است که این دو اداره و دانشگاه به صورت استیجاری در این مکان ساکن هستند.

حال این دانشگاه علمی کاربردی بعداز هشت سال فعالیت خود با این مشکلات به قوت خود است و برای ارتقاء و پذیرش دانشجو نیاز به فضای مناسب‌تری دارد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی اسدآباد وجود این دانشگاه را یک نعمت می‌داند و می‌گوید: حیف است دانشگاهی که تا به حال با تمام مشکلات سراپا ایستاده و امروز حدود 27 فارغ التحصیل دارد، حذف شود.

علیشا عسگری با بیان اینکه این دانشگاه را با 45 دانشجو ایجاد کرده‌ایم، افزود: این دانشگاه به عنوان یک مرکز دولتی یکی از معدودترین دانشگاه‌های سطح کشور است که به صورت دولتی ایجاد شده است و نیاز به حمایت دارد.

وی با اشاره به اینکه ما برای ایجاد این دانشگاه تلاش بسیار کرده ایم و امروز با فضای نامناسب برای پذیرش دانشجو مواجه هستیم می‌گوید: امروز باید مسئولان شهرستان از جمله فرماندار به کمک ما بیاید چرا که در طی بازدیدهایی که بازرسان داشته اند این دانشگاه به دلیل نامناسب بودن فضا حذف خواهد شد و در این صورت همه تلاشهای چندین ساله ما هدر خواهد رفت.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی اسدآباد یادآور شد : هم اکنون در این دانشگاه 236 دانشجو در 10 رشته وجود دارد که اخیرا" هم یک رشته با عنوان رشته طراحی و دوخت لاباس به آن اضافه شده و پذیرش 200 نفر دانشجو را داریم.

وی اضافه کرد: البته توان پذیرش ادانشجو را در این رشته‌ها از لحاظ آموزشی داریم اما به لحاظ عدم وجود فضا این امرناممکن شده است.

عسگری خاطر نشان کرد: ما همچون دیگر مراکز آموزشی دانشگاهی وام دانشجویی در اختیار دانشجویان قرار می‌دهیم .

 

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار