مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 15. فروردين 1395 - 15:41   |   کد مطلب: 17495
مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا:
هیچ کارمندی را مجرب‌تر از «مهندس سوئیزی» ندیده‌ام
محمدتقی اسدی در واکنش به برکناری «مهندس سوئیزی»، مدیر امور آموزشی دانشگاه بوعلی سینا گفت: طی سال هایی که در دانشگاه بوعلی سینا بوده‌ام هیچ کارمندی را مجرب‌تر و متعهدتر از ایشان در عمل به وظیفه ندیده‌ام.

به گزارش صدای دانشجو به نقل از خبرگزاری دانشجو، محمد تقی اسدی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد دانشگاه بوعلی سینا و مسئول اسبق بسیج دانشجویی این دانشگاه در واکنش به خبر برکناری مهندسی «سوئیزی» کارمند خوش سابقه دانشگاه بوعلی، گفت: «طی 6 سالی که  در دانشگاه بوعلی مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را پشت سر گذاشتم هیچ کارمندی را متعهدتر و مجرب‌تر از جناب مهندس سویزی در عمل به وظیفه ندیده‌ام. بارها ایشان را خارج از ساعت کاری و تا پاسی از شب در اتاق کارشان دیده‌ام که مشغول کار بوده‌اند. ایشان نسبت به قوانین آموزش عالی کشور بسیار مطلع می‌باشند. اخلاق ایشان بسیار متواضعانه است و معمولا از دانشجو ها با سلام و برخواستن از پشت میز کار استقبال می‌کند.»

 

وی با اشاره به اینکه همه دانشجویان با اندیشه‌های مختلف، ایشان را بهترین فرد برای این پست می‌دانند، افزود:  «محبوبیت مهندس سوئیزی و علاقه دانشجویان برای باقی ماندن ایشان در سمت قبلی با انجام یک نظرسنجی به راحتی مشخص خواهد شد.»
 
 
اسدی با تاکید بر محبوبیت «سوئیزی» بین دانشجویان افزود: «در مورد برکناری ایشان دو احتمال وجود دارد اولین احتمال حضور فردی شایسته تر از ایشان در این سمت است که ایشان به علت سخت‌کوشی، متخلق بودن به اخلاق اسلامی و تکریم ارباب رجوع واقعا توقعات را برای خدمت در دانشگاه بوعلی بالا بردند و با توجه به شناخت اینجانب از کم و کیف ساختار دانشگاه کسی که بتواند آن کارها را با کیفیت بهتر انجام بدهد، حداقل تا سال گذشته که بنده در دانشگاه حضور داشتم نمی‌شناسم مگر اینکه امسال جذب شده باشند، که طبیعتا به علت بی تجربه بودن نمی‌توانند توقعات دانشجویان رو برآورده کنند.»

 

مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا، در خصوص احتمال دوم برای برکناری مسئول آموزشی این دانشگاه ادامه داد: «احتمال می‌دهم جابجایی ایشان به علت درگیر شدن مسؤلان دانشگاه به بیماری نپوتیسم باشد. پدیده‌ای که عامل و تقویت کننده فساد ساختاری است. این پدیده که معادل خویشاوند سالاری است اگر کنترل نشود یکی از موانع اصلی توسعه است و این مهم در نهادی مانند دانشگاه آسیب‌های فزاینده‌ای دارد. اگر چه ممکن است این خویشاوند سالاری به معنای برادر یا خواهر خواندگی با جریانات سیاسی باشد و این احتمال وجود دارد که این جابجایی و کوچ دادن شایستگان و نخبگان اداری در دانشگاه بوعلی تحت فشار جریانات سیاسی خاص از بیرون دانشگاه بوده باشد و بنده با توجه به شناخت از ریاست محترم دانشگاه گمان می‌کنم ایشان مخالفت های لازم را انجام داده‌اند و تحت فشار مبادرت به این کار نموده باشند.»

 

 
مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی در پایان خاطر نشان کرد: «من احتمال می‌دهم ریاست محترم دانشگاه هم نسبت به نارضایتی‌های بوجود آمده مطلع باشند و با توجه به این که خود ایشان خواهان کادر مجرب و متعهد می‌باشند در تصمیم شان تجدید نظر می‌کنند.»

انتها پیام/م

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار