مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 17. ارديبهشت 1395 - 13:17   |   کد مطلب: 17726
ایشان باید پاسخ بدهند که اینگونه رفتارها و اظهارات دشمن شاد کن که سراسرخدشه دار کردن عزت و منافع ملیست، رنگی از تدبیر دارد؟

به گزارش صدای دانشجو 19 تشکل دانشجویی استان در بیانیه ای نسبت به سخنان اخیر رئیس جمهور واکنش نشان دادند و اعلام کردند: جنبش دانشجویی استان همدان ضمن محکوم نمودن این تناقض گویی و جبهه گیری های عالیجنابان دولت! با مفاهیم ابتدایی انقلاب و منظومه ی فکری ولی فقیه، به رئیس دولت اعلام میدارد بجای این بی تدبیری و فرافکنی ها کمی هم به فکر وظایف اصلی خویش و همچنین پیاده نمودن اقتصاد مقاومتی در اقدام و عمل باشد.

متن بیانیه صادر شده به شرح ذیل می باشد.

 

 

بسمه تعالی

امام خمینی (ره)

تنها در جنگ بود که صنایع نظامی ما از رشد آنچنانی برخوردار شد و از همۀ اینها مهمتر استمرار روح اسلام انقلابی در پرتو جنگ تحقق یافت. (سخنرانی در دیدار با روحانیون، مراجع، مدرسین، طلاب و ائمۀ جمعه و جماعات 1367/12/3)

امام خامنه اي (مدظله العالي)

اسلامِ فقط عمل شخصی، اسلامِ سکولار، اسلام «یؤمن ببعض و یکفر ببعض» اسلامی که جهاد را از آن خط بزنند، نهی‌ازمنکر را از آن خط بزنند و بردارند، شهادت فی‌سبیل‌الله را از آن بردارند، اسلامِ انقلاب نیست. اسلامِ انقلاب، همانی است که انسان در قرآن کریم -در آیات متعدّد الهیِ قرآنی- مشاهده میکند؛ به زبان خود ما هم [مشاهده میشود]؛ این وصیّت‌نامه‌ی امام است، این یادگارهای منطوق و مکتوب امام است. این اسلام ما است.25/6/94

در همایش گرامیداشت مقام شامخ معلم ، جناب حسن روحانی با صراحت تفاوت دیدگاه های خود را با اندیشه و تفکر راه حضرت امام (ره) و رهبری از اسلام انقلابی گرفته تا آموزش زبان های خارجی بیان نمود.ابتدا لازم است که این صراحت لهجه ی رییس جمهور محترم در مخالفت با مبانی انقلاب و ولایت پذیری،به فال نیک گرفته شود چراکه این تقابل، از اینکه ایشان اگر چیزی را که قبول ندارد، ظاهرا تایید کند بهتر است!!! نیک هویداست که بنای روحانی مسئله ی زبان انگلیسی یا بازی با کلماتی مثل انقلاب اسلامی و اسلام انقلابی نیست. سخنان ایشان در تقابل با مفاهیم انقلابی است. متاسفانه رئیس دولتِ وعده هایِ صد روزه، در صحبت هایی (که انشاءالله از روی ندانستن و مشاوره های غلط مي باشد) گفت: که ما انقلاب اسلامی میخواهیم نه اسلام انقلابی. در حالیکه هم امام خمینی (ره) و هم رهبرمعظم انقلاب(حفظه الله) بارها تاکید بر اسلام انقلابی داشتند.برای نمونه، این دیدگاه رهبری را میتوان در سخنرانی 2/6/91 ایشان یافت که میفرمایند: " دیپلماسی ما باید با روحیه ی انقلاب همراه باشد - یعنی اسلام_انقلابی - این است که به ما بُرش میدهد."

به نظر میرسد که بنای روحانی بر شکستن حرمت ها و دست و پا کردن جایگاهی برای خود است چراکه اعتدالشان به انحراف کشیده شده و برجامشان دو دستاورد بیشتر نداشته : یکی هیچ ! و دیگری راهزنی دومیلیارد دلاری از پولهای ملت ایران در روز روشن . از زمان روی کار آمدن دولت که در مواجهه با منتقدان ،دایره ی بازي الفاظ را درنوردیدند و هر آنچه که از توهین و تخریب میدانستند نثار آنان نمودند. خوب است رییس دولت کمی آگاه و دست به عصا باشد! که ملت بیدار است و حاصل اعتماد خود به دولت را با خدمت به مردم عزیز میداند نه با طفره رفتن و تولید ادبیات برای رد گم کنی وعده هاي محقق نشده، مخالفت با واژه ای انقلابی ،دولت را به جایی نخواهد رساند.

ایشان باید پاسخ بدهند که اینگونه رفتارها و اظهارات دشمن شاد کن که سراسرخدشه دار کردن عزت و منافع ملیست، رنگی از تدبیر دارد ؟؟ ای کاش جناب روحانی بجای اینکه هر روز در پی مقابله با یکی از مبانی اسلام و انقلاب باشد - تا جایی که جریان انقلاب و رهبر آن هر روز مجبور باشند سخنان رییس دولت را تصحیح کنند - کمی هم در مقابل توهین ها و تحقیر های آمریکا استکبار و دشمنان اسلام و ایران می ایستادند. ایشان جمع بین لبخندهای بی مورد و قبول تحقیرهای مکرر به بهانه ی تنش زدایی از سوی دشمنان این ملت و کشورهایی که در مقابل عظمت نظام اسلامی عددی به حساب نمی آیند و همچنین مخالفت ها و زیر سوال بردن مبانی اولیه انقلاب و نظام را ، چگونه توجیه میکند؟ چه نیک است که رییس جمهور یک کشور، دوست و دشمن را شناخته و مواضعش را بر این اساس تنظیم کند!

جنبش دانشجویی استان همدان ضمن محکوم نمودن این تناقض گویی و جبهه گیری های عالیجنابان دولتی! با مفاهیم ابتدایی انقلاب و منظومه ی فکری ولی فقیه، به رئیس دولت اعلام میدارد بجای این بی تدبیری و فرافکنی ها کمی هم به فکر وظایف اصلی خویش و همچنین پیاده نمودن اقتصاد مقاومتی در اقدام و عمل باشد و از این طریق برای خود جایگاهی تعریف نماید زیرا هیچ جریان باطلی با مخالفت در برابر اهداف و مشی انقلاب، به تعالی فکری و اجتماعی نرسیده و نخواهد رسید!!!

والسلام علی من التبع الهدی

 

بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا

جامعه اسلامی دانشجويان دانشگاه بوعلی سینا

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان

جامعه اسلامی دانشجويان دانشگاه آزاد همدان

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامي ملایر

بسیج دانشجویی دانشگاه ملی ملایر

جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي همدان

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز همدان

انجمن اسلامي تحكيم وحدت دانشگاه علوم پزشكي همدان

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز بهار

حوزه بسیج دانشجویی شهید مطهری

حوزه بسیج دانشجویی شهید رضایی نژاد

بسيج دانشجويي دانشگاه تربيت معلم شهيد مقصودي

بسيج دانشجويي دانشگاه تربيت معلم شهيد باهنر

حوزه بسيج دانشجويي  دانشگاه نهاوند

دفتر بسيج دانشجويي شهيد داوري تويسركان

دفتر بسيج دانشجويي حضرت امام محمد باقر(ع) ملاير

انتها پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار