مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 12. دى 1395 - 20:31   |   کد مطلب: 18844
مسؤول سازمان فضاي مجازي سراج در استان همدان از برگزاری دوره مجازی آموزشي برنامه‌نویسی اندروید (B4A) ویژه فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خبر داد.
برگزاری دوره مجازی آموزشي برنامه‌نویسی اندروید (B4A) ویژه فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از فارس محمد یعقوبی با اشاره به برگزاری دوره مجازی آموزشی برنامه‌نویسی اندروید (B4A) توسط سازمان فضای مجازی سراج اظهار کرد: این دوره آموزشی با نام شهید رضایی‌نژاد برگزار می‌شود.

وی مهلت ثبت نام در این دوره آموزشی را تا پانزدهم دی ماه دانست و اضافه کرد: این دوره ویژه فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است تا علاقه‌مندان به این حوزه با کسب آموزش‌های لازم،‌ سطح علمی خود را در حوزه تولید محصولات فرهنگی ارتقا دهند.

مسؤول سازمان فضای مجازی سراج در استان همدان شروع دوره را از 20 دی‌ماه به مدت 45 روز دانست و تصریح کرد: البته شرکت در این دوره آموزشی دارای شرایط است که از آن جمله می‌توان به آشنایی اجمالی با برنامه‌نویسی و تولید دو نرم‌افزار به صورت تعهد در حین انجام برنامه اشاره کرد.

وی با بیان اینکه افراد 17 تا 25 سال می‌توانند در دوره مجازی آموزش برنامه‌نویسی اندروید (B4A) شرکت کنند، افزود: بعد از برگزاری دوره آموزشی، نرم‌افزارهای تولیدی در اسفندماه داوری خواهد شد و در این میان به برگزیدگان جوایزی اعطا می‌شود.

یعقوبی با اشاره به اینکه در این دوره دو نشست برای افتتاحیه و اختتامیه و کارگاه رفع اشکال نیز در برنامه گنجانده شده است، تصریح کرد: علاقه‌مندان شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند به منظور ثبت‌نام اولیه از طریق سایت http://amoozeshnet.ir/fa/form_data/add/form_id=37 اقدام کنند.

وی آموزش را اصل اساسی توسعه و پیشبرد کارها در دنیای امروز دانست و با اشاره به اینکه در این میان فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی باید بیش از دیگر مجموعه‌ها، خود را به علم و دانش تجهیز کنند، افزود: در همین راستا سازمان فضای مجازی سراج در استان همدان با اعتقاد به این مهم، نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی در هر بخش که مورد نیاز است، اقدام کرده و رسالت خود را در تقویت جبهه فرهنگی انقلاب انجام می‌دهد.

انتهای پیام/چ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار