مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 13. دى 1395 - 22:33   |   کد مطلب: 18861
با همت جوانان همدانی زمینی که برای فروش مواد مخدر از آن استفاده می شد به زمین فوتبال خاکی برای جوانان آن منطقه تبدیل شد و تنها درخواست خانواده ها و جوانان محله نصب چمن در این منطقه است .
همت بلند جوانان همدانی، محل فروش مواد مخدر را به زمین فوتبال تبدیل کرد/ چمن کردن زمین، تنها خواسته ی جوانان است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از همدان ورزش، به دنبال مطالبه گری مردم پایین‌شهر و مناطقی که تمام ترجمان‌ها شهردار و غیره نگاه ویژه‌ای به آن‌ها ندارند با تماس شهروندان و ورزشکاران منطقه اسلامشهر همدان با آنجا رفتیم عده‌ای نونهال و نوجوانان مشغول بازی بودند فاتح که از ساکنان نزدیک این زمین ورزشی بود گفت: قبلاً در این مکان و در بین خانواده‌ها مواد مخدر و ......جابه‌جا می‌شد و محلی بود که همه‌کسی نمی‌توانست به خاطر حضور افراد معتاد در آنجا حضور یابد و برای خانواده‌ها و به‌خصوص فرزندان مردم این محله مشکل ایجاد کرده بود اما به همت مردم این منطقه و شورای شهر و سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان این زمین آماده سازی شد و در اختیار نوجوان و ورزشکاران قرار گرفت .

با اولین نگاه به این زمین شور و شوق نوجوانانی را می دیدی که  از ته دل می دویدند و توجهی به زمین سخت آن جا نداشتند و گویی روی بهترین چمن های دنیا فوتبال بازی می کنند که این منظره توجه هر بیننده ای را جلب می کرد .

با اعضای محله که به گفتگو نشستیم خیلی ها تشکر کردند که این مکان عاری از معتاد شده و اکنون در راه نشاط جوانان گام برداشته است

یکی از مادران  فوتبالیست ها به خبرنگار ما گفت: خیلی خوشحال که پسرم بعد از مدرسه و بریا اوقات فراغت در این زمین بازی می کند اما پاهای زخمی و لباس های خاکی و پاره ا ش از لذت این کار می کاهد تا جایی که به ما گفتن اکثر زمین های فوتبال چمن خود را از ارگان خود دریافت کرده اند اما اینجا هنوز چمنی به خود ندیده و جوانان ما بی صبرانه منتظر چمن هستند .

در همین زمینه با رضا غلامی خجسته رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر همدان به گفتگو پرداختیم .

وی گفت: زمینی به مساحت 2574 متر در کنار مدرسه آینه روشن با مشارکت سپاه به زمین ورزشی تبدیل شد

خجسته افزود : در ابتدا قرر بود در این زمین استخر شنا احداث شود اما شرایط برای استخر مهیا نبود و به همین دلیل تبدیل به زمین فوتبال شد .

وی ادامه داد: خوشبختانه این محل مکانی برای استعدادیابی ورزش محلات تبدیل شده و 15 تیم تشکیل شده است و هر تیم متشکل از 40 تا 50 نفر بازیکن هستند .

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر همدان بیان داشت: سعی داشتیم به تمام مناطق حومه و مناطقی که نیاز مبرم به کارهای فرهنگی دارند حداقل یک مجموعه فرهنگی داشته باشیم  و در حال حاضر زمین چمن مصنوعی  و والیبال و بسکتبال در شهر الوند همدان در دست احداث است و در پارک خضر نیز بتن ریزی زمین ورزشی تمام شده است .

وی در خصوص اهدای چمن مصنوعی به منطقه اسلامشهر تصریح کرد: در این منطقه چون سالن سرپوشیده داریم چمنی نمی توانیم اختصاص دهیم .

انتهای پیام/چ

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار