مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 19. دى 1395 - 20:59   |   کد مطلب: 18949
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سعی می‌کند با مظلوم نمایی جلوی ریزش آراء در انتخابات ۹۶ را بگیرد.
دولت سعی می‌کند با مظلوم نمایی جلوی ریزش آراء را بگیرد/ به زودی خبرهایی از اختلاس‌های بزرگ رونمایی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از خبرگزاری دانشجو، سیدمحمدجواد ابطحی، نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در خصوص تحلیل تحلیل گران بی بی سی مبنی بر اینکه انتخابات آینده در ایران باید به چالشی علیه قوه قضائیه تبدیل شود و اقدامات اخیر حامیان دولت و هجمه علیه قوه قضائیه گفت: متاسفانه در فتنه 88 وقتی هماهنگی بین سرویس های جاسوسی استکبار با سفارتخانه های انگلیس و کانادا در داخل و دنباله روی آنان در گروه های غرب گرا را می دیدیم این نگرانی به وجود می آمد که نظر آنها انتخابات نیست بلکه هدف اصلی آنها کلیت نظام است.

 

وی ادامه داد: در شرایط فعلی نیز نظر آنها قوه قضائیه نیست بلکه چالش اصلی آنها سرنگونی نظام است.

 

ابطحی با اشاره به اینکه متاسفانه در این فرآیند برخی دوستان ما در این میدان بازی می کنند، گفت: قوه قضائیه حافظ امنیت، آبرو و نظم مردم است لذا علامت هایی که غرب در این خصوص می دهد بیان گر ایجاد یک فتنه بزرگتر از 88 در انتخابات 96 است.

 

این نماینده مجلس با بیان اینکه آنها در حقیقت فرار به جلو دارند، گفت: ما خبرهایی از اختلاس های بزرگ و از ارقام اعلام شده داریم که در آینده رونمایی خواهد شد این در حالی است که متاسفانه دولت برای جلوگیری از ورود قوه قضائیه از رسیدگی به این پرونده های چند میلیاردی تلاش می کند.

 

وی اقدام اخیر بهنود مبنی بر تشکیل کمپین ضد قوه قضائیه در کشور را علامتی به دوستان داخلی وی دانست و گفت: آنها به دنبال این هستند که با این روش قوه قضائیه را زیر سوال ببرند و به دو هدف اصلی یعنی جلوگیری از رسیدگی قوه قضائیه به پرونده مفسدین و همچنین گسیختگی نظام را عملی کند.

 

ابطحی تصریح کرد: قوه قضائیه در هر جامعه باید مستقل، شجاع و به روز باشد و ملاحظه هیچ کس را نکند به عنوان مثال در کشور ما اگر پرونده برادر رئیس جمهور مطرح است باید شفاف سازی شود این در حالی است که اگر قوه قضائیه در این خصوص تعلل کند و آن را به آستانه انتخابات بکشد متهم به سیاسی کاری و کار انتخاباتی می شود.

 

این نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که آیا دو قطبی سازی دولت در جهت افزایش محبوبیت رئیس جمهور است؟ گفت: دولت سعی می کند با مظلوم نمایی جلوی ریزش آرای خود را بگیرد این در حالی است که مطابق نظرسنجی نهاد ریاست جمهوری میزان تمایل به دولت یازدهم در شهریور ماه تا به امروز از 34 درصد به 28 درصد تنزل یافته بنابراین دولت نیازمند آن است که برای جلوگیری از ریزش آرای خود آب را گل آلود کند.

 

انتهای پیام/چ

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار