مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 2. بهمن 1395 - 0:35   |   کد مطلب: 19116
آیت الله محمدی با گرامی داشت یاد شهدای حادثه ی ساختمان پلاسکو از آتشنشان هایی که فداکارانه به میدان آمدند قدر دانی کرد.
عیب بزرگ ما این است که به تکلیف خود به نحو احسن عمل نمی کنیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های نماز جمعه امروز با گرامی داشت یاد شهدای حادثه ی ساختمان پلاسکو گفت : وظیفه خود می دانم از دو جناح خوب تشکر کنم اول از آتشنشان هایی که واقعا فداکارانه به میدان آمدند و خودشان را قربانی کردند و دوم از مردمی که برای نیاز مصدومان آمدند تا خون بدهند.

 

وی حرکت را معنای ایمان ، فداکاری و انسانیت دانست و گفت : اگر ملتی این سرمایه را داشته باشد هرگز شکست نمی خورد.

 

محمدی در ادامه با بیان اینکه در سال جاری این دومین اتفاق ناگوار است که متاسفانه اولین فاجعه ، برخورد دو قطار در سمنان بود که تعدادی از هموطنان کشته و زخمی شدند افزود : حتی اگر بگوییم در فاجعه ی سمنان جاده خراب بوده ، باز هم تقصیر گردن انسان هاست ، عیب بزرگ ما این است که به تکلیف خود به نحو احسن عمل نمی کنیم ، با کار را به اهلش نمی سپاریم یا اگر هم کار بلد است، تعهد ندارد .

 

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اعدام سه جوان بحرینی گفت:چرا دنیا تماشاگر این ماجراست؟ چرا از مدعیان حقوق بشر صدایی نمی رسد؟ در صورتی که مردم بحرین تظاهرات مسالمت آمیز دارند و خواستار انتخابات آزاد هستند ، حالا اگر همین مردم دست به اسلحه ببرند و رژیم را ساقط کنند طرف غربی برای اینان اشک تمساح می ریزد.

 

وی در انتها از مردم خواست که برای سلامت جان هم وطنان گرفتار شده در حادثه ی ساختمان پلاسکو دعا کنند و برای خانواده های شهدای این حادثه از خداوند متعال صبر مسئلت نمایند.

 

انتهای پیام/چ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار