مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 2. بهمن 1395 - 22:01   |   کد مطلب: 19124
استاندار همدان پس از انتصاب رئیس ستاد انتخابات استان همدان اعضای ستاد انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و روسای کمیته‌های ذیل را نیز منصوب کرد.
رئیس و اعضای ستاد انتخابات استان همدان منصوب شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان، محمد ناصر نیکبخت در  احکامی جداگانه محمدابراهیم الهی‌تبار معاون سیاسی و اجتماعی استانداری را با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان و ابوالقاسم الماسی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات استانداری را با حفظ سمت به عنوان عضو و دبیر ستاد انتخابات استان منصوب کرده است.

همچنین، رضا قیاسی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با حفظ سمت به عنوان عضو و رئیس کمیته مالی و پشتیبانی، مصطفی آزادبخت، مشاور استاندار و مدیرکل حراست با حفظ سمت به عنوان عضو و رئیس کمیته حراست و استعلامات و ناصر پورمرادی، مدیرکل امنیتی و انتظامی را با حفظ سمت به عنوان عضو و رئیس کمیته امنیت ستاد انتخابات استان منصوب شدند.

احسان شهابی، مدیرکل اطلاع رسانی و روابط بین‌الملل، با حفظ سمت به عنوان عضو و رئیس کمیته اطلاع‌رسانی، عباس صادقی مدیرکل مرکز برنامه‌ریزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات، به عنوان عضو و رئیس کمیته فناوری و اطلاعات و محمود علیپور مدیرکل ثبت احوال استان نیز به عنوان عضو ستاد انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان همدان از سوی استاندار منصوب شدند.

استاندار همدان در احکام دبیر و رؤسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان با اظهار امیدواری، آورده است: با اتکال به الطاف الهی و بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و سیاست‌های دولت تدبیر و امید ضمن هماهنگی با رئیس ستاد انتخابات استان با اتخاذ تمهیدات لازم و ضروری در برگزاری انتخاباتی شکوهمند در شأن مردم ولایتمدار استان همدان در فضایی امن و توأم با نشاط و آرامش که در آن به حقوق انتخاب‌کنندگان و انتخاب‌شوندگان به عنوان حق‌الناس و برابر مُر قانون توجه لازم شود، موفق و مؤید باشید.

به گزارش تسنیم دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در تاریخ جمعه 29 اردیبشهت 1396 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/چ

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار