مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 7. بهمن 1395 - 20:15   |   کد مطلب: 19206
محمداسماعیل سعیدی با اشاره به تذکر کتبی 40 نماینده مجلس به رئیس جمهوری گفت: ما از قوه قضاییه انتظار داریم مثل گذشته برخورد جدی و قاطع داشته باشد و آقای رئیس جمهور هم سریعا اجازه بررسی به اتهامات برادرشان را بدهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از دانا؛ محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تذکر کتبی 40 نماینده مجلس به رئیس جمهوری اظهار داشت: ما به آقای روحانی تذکر کتبی دادیم که خود پیش قدم شود و چرا که برادر ایشان در معرض اتهام است و گفته می‌شود که با یک کلاهبردار بانکی در ارتباط بوده است.

وی افزود: ما از قوه قضاییه انتظار داریم مثل گذشته برخورد جدی و قاطع داشته باشد و آقای رئیس جمهور هم سریعا اجازه بررسی به اتهامات برادرشان را بدهد.

نماینده مردم تبریز با اشاره به اینکه اسنادی به رئیس جمهور ارائه شده در واقع سرنخ ماجرا است تا خود روحانی مابقی اسناد را بررسی کند گفت: از جمله اسناد ارائه شده به رئیس جمهور، ملک 16 میلیاردی است که دانیال زاده به همسر فریدون هدیه کرده است.

سعیدی با اشاره به حضور افرادی مثل شهید رجایی در نهاد ریاست جمهوری گفت: نهاد ریاست جمهوری مکان مقدسی است و نباید به جلونگاه افرادی مثل دانیال زاده تبدیل شود.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار