مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 27. فروردين 1396 - 12:49   |   کد مطلب: 20286
محمد اسماعیل سعیدی با اشاره به خسارات وارده سیل استان آذربایجان شرقی گفت: خسارات وارده باید برآورد شود که دستگاه‌های مسئول در حال انجام این کار هستند و پس از برآورد از محل اعتبارات حوادث غیرمترقبه جبران می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به خسارات وارده سیل استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: خسارات وارده باید برآورد شود که دستگاه‌های مسئول در حال انجام این کار هستند و پس از برآورد از محل اعتبارات حوادث غیرمترقبه جبران می‌شود.

وی افزود: از ساعات اولیه بحران مسئولان امر در صحنه حادثه حاضر شدند و با حضور و کمک قرارگاه خاتم الانبیا، سپاه، بسیج، نیروهای امدادی و مسئولان منطقه مشکلات در حال بررسی و برطرف شدن است.

نماینده مردم تبریز با بیان اینکه این حادثه خسارات زیادی به روستاییان و کشاورزان وارد کرده است عنوان کرد: در برخی از روستا‌ها آب وارد منزل روستاییان شده و مسئولان تمام تلاش خود را برای حل مشکلات به کار بسته‌اند.

سعیدی در خصوص انتقادات موجود نسبت به وضعیت مدیریت بحران و امدادرسانی به مناطق سیل زده گفت: از ساعات اولیه مسئولان همه در صحنه حاضرند و مشغول فعالیت هستند، اگر می‌خواهیم قضاوتی داشته باشیم باید منصفانه باشد و انصاف حکم می‌کند که بگوییم تمام امکانات استان برای رفع مشکلات به کار گرفته شده است.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار