مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 11. بهمن 1395 - 19:19   |   کد مطلب: 19261
مسئول بسیج سازندگی میناب از پرداخت 20میلیارد و 780میلیون ریال تسهیلات به کارجویان دارای مجوز و متقاضی ایجاد اشتغال و راه اندازی 93 طرح اقتصادی بعنوان یکی اقدامات بسیج سازندگی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از میناب جنوب؛ سید مجتبی موسوی مسئول بسیج سازندگی شهرستان میناب گفت: تسهیلات اقتصاد مقاومتی به تعداد 104 نفر از متقاضیان داری شرایط به ارزش ریالی 20 میلیون و 780 میلیون در میناب پرداخت شده است.

 مسئول بسیج سازندگی میناب افزود: تعداد104 نفر از بسیجیان وام اقتصاد مقاومتی دریافت کرده اند که زمینه اشتغال 140 نفر به طور مستقیم و 263 نفر به طور غیرمستقیم فراهم شده است.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات 1 میلیارد و 600 میلیون تومانی طی یکسال گذشته بیان داشت: میزان پرداخت تسهیلات طی امسال از یک افزایش 16 درصدی نسبت به سال گذشته برخوردار بوده است.

موسوی تاکید کرد: بسیج سازندگی میناب همانند سایر نهادهای جمهوری اسلامی ایران در راستای تحقق اهداف بنیانگذار جمهوری اسلامی و بیانات رهبر معظم انقلاب و در جهت تحقق شعار امسال  با تمام توان خود وارد میدان شده و از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.

مسئول بسیج سازندگی میناب از راه اندازی 93 طرح اقتصاد مقاومتی طی امسال در این شهرستان خبرداد و گفت: تسهیلات اقتصاد مقاومتی بر اساس اولویت در عرصه های پرورش میگو، تولید نشاء، کشاورزی، صنایع دستی، دامداری، صنایع تبدیلی کوچک، بسته بندی سبزی و کمک به راه اندازی کارخانه قندمیناب در قالب عقود اسلامی با کارمزد 16 درصد از سوی بانک های عامل پرداخت شده است.

این مقام مسئول یادآور شد: 16 نفر از فعالان عرصه های کشاورزی و صنایع دستی دارای شرایط دریافت تسهیلات خانم هستند.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار