مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 15. بهمن 1395 - 22:43   |   کد مطلب: 19322
نتایج یک نظرسنجی در آمریکا نشان می‌دهد که حدود 40 درصد از مردم این کشور بر این باورند که عملکرد رئیس‌جمهور جدید آمریکا به گونه‌ای بوده که لازم است وی استیضاح شود.
 درصد از مردم آمریکا خواستار استیضاح «دونالد ترامپ» هستند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از فارس، بعد از گذشت تنها دو هفته از روی کار آمدن «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری جدید آمریکا، نتایج نظرسنجی جدیدی که مرکز افکارسنجی «پابلیک پالسی» منتشر کرده نشان می‌دهد که حدود 40 درصد از رأی‌دهندگان آمریکایی خواستار استیضاح «دونالد ترامپ» هستند.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد که 52 درصد از رأی‌دهندگان آمریکایی بر این باورند که فرمان اجرایی ترامپ در خصوص منع ورود مهاجران به آمریکا، با هدف اعمال محدودیت برای ورود مسلمانان به این کشور صادر شده است.

این در شرایطی است که 41 درصد گفته‌اند که قانون جدید با هدف اعمال محدودیت بر مسلمانان نیست و شامل محدودیت‌های مذهبی نمی‌شود.

بر اساس گزارش این مرکز افکارسنجی در آمریکا، «کمتر از دو هفته از روی کار آمدن دونالد ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا، حدود 40 درصد از رأی‌دهندگان آمریکایی خواستار استیضاح وی هستند. این در شرایطی است که یک هفته پیش تنها 35 درصد اعلام کرده بودند، ترامپ باید استیضاح شود».

علاوه براین، تنها 40 درصد از رأی‌دهندگان آمریکایی از ساخت دیوار حائل در مرز مکزیک حمایت می‌کنند و 54 درصد با آن مخالف هستند.

بر اساس این گزارش، «دونالد ترامپ» در تاریخ 25 ژانویه فرمان ساخت دیوار در مرز آمریکا و مکزیک را صادر کرد و هنوز دور روز از صدور این فرمان نگذشته بود که ورود شهروندان از هفت کشور خاص با اکثریت مسلمان از جمله ایران به آمریکا را به حالت تعلیق درآورد.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار