مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 17. بهمن 1395 - 22:38   |   کد مطلب: 19353
فواد ایزدی گفت: انقلاب اسلامی همواره از سوی دولتمردان آمریکایی تهدید به گزینه نظامی شده است و در روزهای اخیر در گنگره آمریکا هم این مساله مطرح شده که فقط بازی و جنگ روانی است و در واقعیت آمریکایی ها میدانند که نمیتوانند پیروز جنگ با ایران باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از انقلاب نیوز؛  فواد ایزدی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در واکنش به اجرای قانون لغو ویزا برای ایرانیان برای ورود به آمریکا از سوی ترامپ گفت :این اقدام آمریکا خودزنی است و راه به جایی نخواهد برد، آمریکا همواره پس از پیروزی انقلاب اسلامی کوشیده تا جمهوری اسلامی ایران را با هر ابزاری تحت فشار قرار دهد و به انزوا ببرد و این بار هم این اقدام ترامپ یک نوع استراتژی آمریکایی هاست تا ایران را تحت فشار قرار دهند.
 
فواد ایزدی ادامه داد : آمریکایی ها در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با روی کار آمدن هر دولت در برهه های مختلف زمانی استراتژی خود را هم در قبال ایران تغییر داده اند تا شاید بتوانند ضربه ای به نظام جمهوری اسلامی بزنند.
 
ایزدی افزود: هر کدام از دولت های آمریکا با یک نوع استراتژی به مقابله با جمهوری اسلامی آمده اند اما همگی دشمنی خود با ملت ایران و جمهوری اسلامی را هرگز کتمان نکرده اند و بصورت علنی و آشکار با نظام جمهوری اسلامی مقابله کرده اند.
 
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران ادامه داد :آمریکا در برهه ای حساس و سرنوشت ساز بعد از انتخاب ترامپ به عنوان رییس جمهور قرار گرفته است و به احتمال قوی با مشکلات زیادی در این دوره از ریاست جمهوری ترامپ روبرو می شود.
 
وی گفت:اعتراضات گسترده نسبت به اقدامات روزهای اخیر ترامپ هم از سوی برخی مسئولین آمریکایی همچون دادستان و برکنار کردنش از سوی ترامپ و برخورد های نژادپرستانه و مقابله با مذاهب بخصوص اسلام همگی دست به دست هم میدهند تا آمریکا دچار چالش های درونی و مشکلاتی که با این نوع تصمیم های بی برنامه از سوی ترامپ اجرایی اجرا شده روبرو شود.
 
فواد ایزدی در پایان گفت: انقلاب اسلامی همواره از سوی دولتمردان آمریکایی تهدید به گزینه نظامی شده است و در روزهای اخیر در گنگره آمریکا هم این مساله مطرح شده که فقط بازی و جنگ روانی است و در واقعیت آمریکایی ها میدانند که نمیتوانند پیروز جنگ با ایران باشند واگرنه در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب در برهه های مختلف با ایران وارد جنگ نظامی میشدند.

انتهای پیام/چ
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار