مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 20. بهمن 1395 - 19:28   |   کد مطلب: 19392
رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید در آستانه یوم الله 22 بهمن ضمن دعوت از ملت ایران برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن، این راهپیمایی را نمایانگر اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی دانستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از قم فردا؛ جمعه 22 بهمن ماه 95 بار دیگر ملت ایران با آرمان های انقلاب و شهدا تجدید میثاق کرده و جلوه ای نورانی از عظمت و شکوه ایران اسلامی را در سی و هشتمین بهار انقلاب به نمایش خواهند گذاشت.

این در حالی است که این روزها عده ای تازه به دوران رسیده در آمریکا مشابه روسای جمهور قبلی استکبار جهانی بار دیگر به یاوه گویی علیه ایران اسلامی می پردازند که همین موضوع اهمیت حضور ملت را دوچندان کرده است.

هر چند که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان این فرافکنی های به دلیل شکست استکبار جهانی در جبهه های جنگ و پیروزهای پی در پی جبهه مقاومت در کشورهای عراق، سوریه و یمن است.

در این میان، مراجع عظام تقلید نیز ضمن دعوت از مردم برای حضور باشکوه در این راهپیمایی، حفظ و حراست از انقلاب را مهم و ضروری برشمردند.

 

رهبر معظم انقلاب: مردم ۲۲بهمن جواب تهدیدات را خواهند داد

رهبر معظم انقلاب صبح دیروز در دیدر با در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و قرارگاه پدافند هوایی ارتش با اشاره به یاوه گویی های ترامپ رییس جمهور آمریکا فرمودند: این آقای تازه‌آمده در امریکا با حرفها و اقدامات خود، حرفهای 38 ساله نظام اسلامی را درباره فساد همه‌جانبه دستگاه حاکم امریکا، علنی و عریان در مقابل افکار عمومی قرار داده است و ملت ایران در روز 22 بهمن پاسخ اقدامات و تهدیدات او را خواهند داد.

ایشان با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن در روز جمعه افزودند: مردم در روز 22 بهمن با حضور در خیابانها جواب این حرفها و تهدیدات را خواهند داد.

 

 آیت الله مکارم شیرازی: راهپیمایی 22 بهمن باشکوه‌تر از همیشه برگزار شود

آیت‌الله مکارم‌شیرازی با اشاره به 22 بهمن مصادف با روز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ‌امسال باید این راهپیمایی پرشکوه‌تر و پرخروش‌تر از هر سال باشد دشمن در حال تهدید پی در پی است می‌خواهند ببینند تهدیدات چه اثری می‌گذارد اگر در اثر این تهدیدها مردم سست شوند فشارهای بیشتری می‌آورند.

وی عنوان کرد:‌ اگر تهدیدات و فشارها نتیجه معکوس دهد و مردم پرخروش‌تر، داغ‌تر و منسجم‌تر شوند می‌فهمند که راه اشتباهی رفتند تهدید و فشار در این جمعیت نتیجه معکوس دارد این مسئله مهمی است که امسال با آن رو به رو هستیم و باید حق آن را ادا کنیم.

 

آیت‌الله نوری همدانی:مردم با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲بهمن جواب یاوه‌گویی‌های استکبار را بدهند

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه 22 بهمن در تاریخ انقلاب اسلامی بسیار مهم است، گفت: این روز برای ما بسیار مهم است چرا که این روز استکبار، استبداد و ظلم را به خاک ذلت کشاند و مسلمانان را از سیطره آن‌ها رهایی بخشید.آیت‌الله نوری همدانی بابیان اینکه عظمت اسلام در 22 بهمن پروبال پیدا کرد تصریح کرد: در برابر استکبار باید 22 بهمن با شور و خروش بیشتر جواب این یاوه‌گویی‌ها داده شود، مهم‌ترین نقش در این صحنه را مردم ایفا می‌کنند.

آیت الله  سبحانی:یوم الله ۲۲ بهمن گرامی داشته شود

آیت الله سبحانی امروز در درس خارج خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با گرامیداشت یوم الله  22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت:22 بهمن سرآغاز حکومت اسلامی است و روز محترمی به شمار می رود،این روز را باید همه گرامی داشته و احترام کنیم و از خدا بخواهیم ما را خدمتگزار حکومت اسلامی قرار دهد.

آیت الله جوادی آملی: راهپیمایی 22 بهمن امسال باشکوه تر از سال های گذشته خواهد بود
آیت الله جوادی آملی با اشاره به در پیش بودن یوم الله 22 بهمن، ابراز داشت: انشاالله 22بهمن امسال با شکوه تر از سال های دیگر برگزار خواهد شد و رئیس جمهور کنونی آمریکا آقای ترامپ هم به زودی سر عقل بیاید.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار