مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 22. بهمن 1394 - 14:58   |   کد مطلب: 16972
دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: امروز که به گفته برخی مسئولان تحریم‌ها برداشته شده مردم بیش از هر زمان دیگری نیازمند برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌های عمرانی، اجتماعی و زیربنایی در کشور هستند.

به گزارش صدای دانشجو، حسین زینلیان دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در حاشیه راهپیمایی باشکوه 22 بهمن اظهار داشت: مردم امروز پرشورتر و پرتعدادتر از همیشه به جشن انقلابی آمدند و به پاس امنیتی که در سایه خون شهدا و جانفشانی فرزندان ایران و دوستان انقلاب و شاگردان مکتب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در منطقه ما به دست آمده همواره شکرگزار این انقلاب و این نعمت خدادادی و مقام معظم رهبری هستند.

وی افزود: به جرأت می‌توان گفت امروز از تهران تا کپرنشین‌ترین نقاط کشور مردم پای آرمان‌های اولیه انقلاب مانند استقلال در زمینه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ایستاده‌اند و شعارهایی که امروز سر می‌دهند این نکته را به مسئولین یادآوری می‌کند که نباید دستشان را به سوی خارج دراز کنند.

زینلیان اضافه کرد: امروز که برخی تحریم‌ها حداقل از روی کاغذ برداشته شده مردم بیش از هر زمان دیگری نیازمند برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌های عمرانی،‌ اجتماعی و زیربنایی در کشور هستند.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار