مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 25. بهمن 1395 - 22:36   |   کد مطلب: 19474
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ۷۰ درصد مواد مخدر به کشور از مرزهای شرقی وارد ی شود گفت: بودجه خوبی در راستای اپتیکی کردن مرزها پیش بینی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از عصرهامون؛ سردار حسین اشتری در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه امروز به واسطه اقداماتی که در کشور انجام شده است ایران و سیستان وبلوچستان امن ترین سال های امنیتی خود را می گذرانند اظهار داشت: امروز به برکت خون شهیدان و امادگی نیروهای امنیتی و انتظامی در امنیت بسیار خوبی قرار داریم.

وی بالاترین نعمت را امنیت دانست و ادمه داد: در استان پهناور سیستان و بلوچستان در گذشته تحرکات و شرارت هایی وجود داشته و خسارت هایی نیز به مردم وارد شده است ولی امروز این استان یکی از امن ترین استان های کشور محسوب می شود و براساس امارهاو ارقام مراجع مختلف کاهش جرایم را در استان شاهد هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امروزه گروه های معاند تحرک خاصی در استان ندارند تصریح کرد: یکی از برنامه هایی نیروی انتظامی استفاده از ظرفیت مردم است که در این راستا مجوز جذب ۵۰۰ نفر از جوانان بلوچ را گرفته ایم که پس از سیر مراحل قانونی و اداری این تعداد جذب می شوند.

سردار اشتری با بیان اینکه بودجه خوبی جهت انسداد مرز در سال آینده پیش بینی شده است خاطر نشان کرد: این بودجه در راستای عمرانی و اپتیکی کردن مرزها استفاده می شود.

وی در ادامه سیستان و بلوچستان را خط مبارزه با مواد مخدر دانست و گفت: ۷۰ درصد مواد مخدر از طریق مرزهای شرقی وارد کشور می شود که ما برنامه های خوبی در این زمینه در راستای تامین امنیت با استفاده از ظرفیت جوانان بومی داریم.

فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی با رافت و مهربانی در کنار مردم است و برای مردم کار می کند که براساس آمار ها از ابتدای امسال تا کنون افزایش ۳۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در سیستان و بلوچستان و۲۰ درصدی در کل کشور داشتیم که این نشان از اقتدار و اشرافیت اطلاعاتی و انتظامی دارد.

قابل ذکر است فرمانده نیروی انتظامی در سفر به سیستان و بلوچستان از نمایشگاه کشفیات و توانمندی ها و هنگ مرزی جکیگور بازدید کرد.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار