مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 14. بهمن 1395 - 19:32   |   کد مطلب: 19314
فرمانده نیروی انتظامی از تقدیم پیشنهاداتی به مجلس برای تصویب قانون برخورد با کشف حجاب در داخل خودرو خبر داد.
ارائه پیشنهاداتی به مجلس برای تصویب قانون مقابله با کشف حجاب در خودرو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از نافع؛ سردار حسین اشتری گفت: براساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و وظایفی که این شورای برای ما تعیین کرده، نیروی انتظامی، وظیفه قانونی و ذاتی برخورد با جرائم اخلاقی را در جامعه برعهده دارد که این کار را با هماهنگی قوه قضائیه انجام می دهد.

وی از اجرای طرح برخورد با جرائم اخلاقی و اجتماعی سرنشینان خودرو خبر داد و بیان کرد: افرادی که شئونات اسلامی را رعایت نمی کنند؛ شماره پلاک خودرو آن ها به وسیله مأموران ما ثبت شده و برخورد لازم با آن ها انجام می شود.

اشتری با بیان اینکه آمارها نشان از برخورد مناسب پلیس با این موضوع را دارد، اظهار کرد: مردم می توانند موارد نامناسب را به سامانه 197 و سایر سامانه ها اطلاع دهند.

وی اضافه کرد: البته توصیه می کنم که همه شئونات اسلامی را رعایت کرده و کاری نکنند که موجب سختی برای خود و سرنشینان خودرو و مأموران ما شوند.

اشتری بابیان اینکه در این حوزه، خلأهایی ازنظر قانونی وجود دارد و جرائم متناسب با نوع جرم در قانون تعریف‌نشده، اعلام کرد: پیشنهاد‌هایی به مجلس برای تصویب قانون برخورد با کشف حجاب در داخل خودرو به مجلس داده‌شده و منتظر پاسخ هستیم.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار