مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 4. تير 1396 - 19:34   |   کد مطلب: 21273
فرمانده نیروی انتظامی ایران با بیان اینکه در مسیر امنیت ملت و نظام با کسی شوخی نداریم گفت: کشور ایران امروز بیشتر از همیشه آمادگی دفاعی خود برای دفاع از مردم، دفاع از مرزها و دفاع از نظام را حفظ کرده است و هر کجا که حرکتی علیه ایران و مردم صورت بگیرد را مقتدرانه پاسخ می دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص فعالیت اخیر موشکی کشور اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با هیچ کشوری سر ناسازگاری و جنگ ندارد،‌ مگر اینکه به حقوق ملت ایران تجاوز شود.

 

وی همچنین افزود: اقدام موشکی کشورمان و هدف قراردادن مناطق تجمع داعش در دیرالزور، عکس العمل ایران در قبال حمله تروریستی 12 رمضان در تهران بود.

 

فرمانده نیروی انتظامی ایران با بیان اینکه در مسیر امنیت ملت و نظام با کسی شوخی نداریم، گفت: کشور ایران امروز بیشتر از همیشه آمادگی دفاعی خود برای دفاع از مردم، دفاع از مرزها و دفاع از نظام را حفظ کرده است و هر کجا که حرکتی علیه ایران و مردم صورت بگیرد را مقتدرانه پاسخ می دهد.

 

اشتری همچنین تصریح کرد: شلیک موشک های ایرانی به مقر داعش در دیرالزور پیامی روشن به همه دنیا را به دنبال داشت و آن پیام هم این است که اگر کوچکترین تجاوزی به کشور شود پاسخ آنها بسیار محکم و دندان شکن خواهد بود.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار