مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 28. بهمن 1395 - 11:39   |   کد مطلب: 19512
همایشی با عنوان ازدواج سالم، مناسب و پایدار در دانشگاه صنعتی همدان با حضور دانشجویان و سخنرانی مهدی سعیدی شکیپ، مشاور مرکز سپیدار استان برگزار شد.
همایش ازدواج سالم، مناسب و پایدار در دانشگاه صنعتی برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، همایشی با عنوان ازدواج سالم، مناسب و پایدار به همت مرکز بهداشت استان و واحد نوجوانان و جوانان و مدارس و همچنین واحد ارتباطات و آموزش سلامت با همکاری مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی در سالن آمفی تئاتر این دانشگاه برگزار گردید.

این همایش در ظهر روز سه شنبه، بیست و ششم بهمن ماه با حضور و استقبال دانشجویان دانشگاه صنعتی با سخنرانی مهدی سعیدی شکیب، کارشناس ارشد مشاوره خانواده و عضو مشاورین مرکز مشاوره سپیدار استان، پیرامون مسائلی که هر فرد قبل از اقدام به ازدواج باید بداند دایر شد.

سعیدی در این همایش ضمن ارائه مباحثی از مسائل و موضوعاتی در رابطه با شناخت بیشتر طرف مقابل در جلسات خواستگاری به باز خوانی و بیان مباحثی مثل شناخت جنس مخالف دررابطه با وجود ،فیزیولوژی ،اخلاقیات و مسائلی از این دست پرداخت.

وی ضمن بیان مباحث و ضروریات لازم در پرسش های زمان خواستگاری،  اشاراتی هم به اصول پرسش و پاسخ های جلسات دیدار حضوری داشته و به پرسیدن سوالات جزئی علاوه بر سوالات کلی تاکید کرد و به مرور سخنانی از این دست پرداخت.

لازم به ذکر است

انتها پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار