مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 30. بهمن 1395 - 19:59   |   کد مطلب: 19538
تهیه کننده و کارگردان سینما و تلویزیون در مورد حذف برنامه "هفت" اظهار داشت: راهکار برخورد بانقدهای تند"هفت "، حذف این برنامه نیست و باید با تعدیل نگاه این برنامه، بااحترام و منصفانه فیلم ها را ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، ابراهیم اصغری در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و هنر شبکه اطلاع رسانی راه دانا در مورد تعطیلی برنامه هفت، تصریح کرد: تعطیلی برنامه هفت یک شایعه است و با توجه به نظرات مثبت  آقای پور محمدی درباره این برنامه، حذف هفت  اتفاق نمی افتد و رییس شبکه سه  نیز خبرحذف برنامه "هفت"را تکذیب کرده است.

تهیه کننده و کارگردان سینما و تلویزیون با تأکید براینکه اگر برنامه هفت نقد تند دارد راهکار برخورد حذف برنامه نیست ، تصریح کرد: نقدهای تخریبی را می توان در ادامه برنامه اصلاح کرد.

اصغری تاکید کرد: حذف برنامه هفت منطقی نیست.

تهیه کننده و کارگردان سینما و تلویزیون در ادامه اضافه کرد: هر برنامه مشابه ای مانند برنامه هفت که ابعاد مختلف سینمارا با بررسی تولیدات در ژانرهای مختلف بیان می کند برای رشد سینما مفید است حتی  اگر انتقادات تندی از سینما داشته باشد.

اصغری در پایان با بیان اینکه کارشناسانی که در این قبیل برنامه ها در بررسی ابعاد مختلف سینما حضور پیدا می کنند باید نگاه بی طرفانه داشته باشند، اظهار کرد:منتقدان منصفانه  فیلم ها را ارزیابی کنند.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار