مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 2. مرداد 1396 - 21:55   |   کد مطلب: 21657
صدیق شریف گفت: در بخش هنری کشور مجموعه‌ای از روابط حاکم شده که این حلقه‌ها را تنگ کرده است. حالا مسائل زیادی هم وجود دارد که نمی‌توانم درباره آنها قضاوت کنم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، «فخرالدین صدیق شریف» بازیگر تلویزیون و سینما در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، درباره وضعیت این روزهای خود و فعالیت‌هایش گفت: در حال حاضر مشغول هیچ کاری نیستم و پیشنهادی هم نداشتم تا آینده که ببینیم خدا چه سرنوشتی را برای ما رقم خواهد زد.

وی در ادامه با اشاره به تولید سریال‌های جدید و فعالیت تعدادی عوامل و اینکه می‌توان به روند کیفی این آثار خوشبین بود، بیان داشت: امیدوارم اتفاق خوبی بیفتد. من و هم نسلانم بالاخره عمر محدودی داریم و دوره زندگی‌مان سپری می‌شود و خواه ناخواه از این دنیا می‌رویم.

بازیگر سریال «در چشم باد» همچنین افزود: نکته‌ای که در این بین اهمیت دارد مجموعه‌ای است که می‌توانند برای تولید آثار نمایشی پتانسیل ایجاد کنند. در کشور ما زمانی که به ناحق برخی افراد کنار گذاشته می‌شوند و ممنوعیت کاری نانوشته برایشان ایجاد می‌شود، حلقه‌ها به قدری تنگ می‌شود که اجازه ورود قدیمی‌ترین و با تجربه‌ترین آدم‌ها را نمی‌دهند و در چنین شرایطی قطعا اتفاق خوبی نخواهد افتاد.

صدیق شریف در ادامه گفت: در بخش هنری کشور مجموعه‌ای از روابط حاکم شده که این حلقه‌ها را تنگ کرده است. حالا مسائل زیادی هم وجود دارد که نمی‌توانم درباره آنها قضاوت کنم.

وی با اظهار امیدواری درباره مساعد شدن شرایط نیز بیان داشت: امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که تمام افرادی که روزی در این عرصه فعالیت داشتند و جایگاهی برای خودشان داشتند هم بتوانند فعالیت خود را ادامه دهند. به طور قطع این اصلا اتفاق خوبی نیست که عده‌ای از بازیگرهای تلویزیون و سینمای ما خانه‌نشین شدند و طبعاتی را در پی خواهد داشت و ناخودآگاه در کیفیت آثار و پاره‌ای از مسائل تاثیرگذار خواهد بود و باعث کم شدن جاذبه آثار نمایشی چه در تلویزیون و چه در سینما خواهد شد.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار