مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 22. اسفند 1395 - 13:15   |   کد مطلب: 19856
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری گفت: اصلاح طلبان به دنبال عارف دیگری هستند تا در سر بزنگاه به نفع روحانی کنار بکشد، آنها به دنبال تکرار تاکتیک قبلی خود در انتخابات 92 هستند، لذا مردم در مقابل 2 قطبی سازی باید هوشیار باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از کریمه، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: گفتمان کنونی رئیس جمهور که می توان از آن به عنوان گفتمان انتحاری نام برد، به دلیل محبوبیت و استقبال پایین کنونی مردم از اوست.

وی عنوان کرد: آقای عارف در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال رد صلاحیت آقای روحانی جهت انتخابات ریاست جمهوری گفت که بعید است این اتفاق بیفتد، اما احتمال رای آوری او بسیار کم است.

ذوالنوری تنها راه حل پیش روی اصلاح طلبان جهت رای آوردن روحانی در انتخابات سال آینده را ایجاد 2 قطبی سازی توسط آنها دانست و گفت: اکنون استقبال عمومی روحانی بسیار پایین است و اصلاح طلبان می دانند که اگر او برای بار دوم نتواند رای بیاورد، یعنی گفتمان اصلاح طلبی، دیگر کارایی نخواهد داشت، به همین دلیل آقای هاشمی قبل از فوت به دنبال گزینه های جایگزین روحانی بود.

وی بیان داشت: اصلاح طلبان به دنبال عارف دیگری هستند تا در سر بزنگاه به نفع روحانی کنار بکشد، آنها به دنبال تکرار تاکتیک قبلی خود در انتخابات 92 هستند، لذا مردم در مقابل 2 قطبی سازی باید هوشیار باشند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، افزود: اکنون دو تفکر وجود دارد؛  تفکر اول اینکه ولایت فقیه را با آنچه امام راحل(ره) فرمود قبول دارد و دیگری این تفکر را قبول ندارد و تنها ولایت فقیه را در چهار چوب قانون اساسی قبول دارد که به نظر من حتی در همین حد هم قبول ندارند! چرا که خود مشروعیت قانون اساسی با امضاء ولی فقیه است و دیگر این که حتی در خود قانون اساسی هم اگر قوا به مشکلی برخورد کنند و دچار اختلاف شوند این رهبری است که باید مسئله را حل کند.

وی ابراز کرد: آن کسانی که موضوع آشتی ملی را بیان داشتند با این ترفند قصد داشتند فتنه ای که برای براندازی نظام بود را در حد دلخوری پایین بیاورند و خود را صلح طلب نشان دهند، آنها که رفع حصر را پیگیری می کنند از این غافل اند که جرم سران فتنه آنقدر سنگین است که بعد از رفع حصر اعدام است نه آزادی.

ذوالنوری در خصوص قانون حقوق های نجومی خاطرنشان کرد: اعتراض به حقوق های 24 میلیونی به حق بود و خبط و خطایی بود که اتفاق افتاد، اما موضع گیری رئیس مجلس در مقابل اعتراضات صورت گرفته کوبیدن جبهه خودی و شورای نگهبان است و حتی می توان گفت بدترین توهین و افتراء به شورای نگهبان بود، در اصولگرایی بسیاری از اصولگرایان کنونی مجلس هم حرف و حدیث بسیار است.

انتهای پیام/چ

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار