مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 27. اسفند 1395 - 23:10   |   کد مطلب: 19931
در خطبه های نمازجمعه همدان مطرح شد:
برجام برای ما خسران داشت
ما برای برجام بسیار زحمت کشیدیم ولی نتیجه ای نداد و ما دچار خسران شدیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، آیت‌الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان در خطبه‌های امروز نماز جمعه همدان بیان داشت: ما انتظار داریم زمین و آسمان و غیره متحول بشوند؛ آنطوری بشوند که ما دوست داریم بشوند ؛ اما حاضر به تحول خود نیستیم. همانطور که قبلا بودیم الان هم همانگونه هستیم. کسانی که در خانه با اهل خانه بد اخلاق اند و حقوق دیگران را رعایت نمیکنند با خود عهد ببندند که تغییر کنند. باید هرجای زندگی هایمان که لنگ میزند درست کنیم، که یقینا خدا هم مارا یاری میکند ، باید با خدا معامله کرد.

 
وی افزود: برای حل مشکلات باید به خدا توسل و توکل کرد؛ عده ای می آیند و جلوی مسئولین دست نیاز دراز میکنند و معتقد اند که کلید حل مشکلات مخلوقات خدا هستند، این ها اگر به پیشگاه خدا دست نیاز دراز کنند یقینا مشکلاتشان حل می شود.

 
آیت الله محمدی با اشاره اعیاد پیش رو و تبریک ولادت حضرت زهرا (س) گفت: خوب است که در این در این ایام به دیدن علما و بزرگان برویم .
 
 
وی با یادآوری فرمایشات رهبری خاطرنشان کرد: آمریکا قابل اعتماد نیست، آنها اگر صد بار هم به سمت ما دست نیاز دراز کنند ، قابل اعتماد نیستند. به طور مثال ما برای برجام بسیار زحمت کشیدیم ولی نتیجه ای نداد و ما دچار خسران شدیم.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار