مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 14. فروردين 1396 - 22:01   |   کد مطلب: 20111
عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: هم مردم هم دولت ناآگاهند لذا رسانه ها مردم را آگاه کنند که خرید جنس خارجی و خارج شدن ارز از مملکت چه نتایجی به دنبال دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، آیت الله ممدوحی در گفتگو با ناب نیوز با اشاره به شعار سال "اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال" با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها در سخنرانی های خود وظایف دولت و ملت را در این زمینه مطرح فرموده اند، گفت: اشتغال باید در داخل ایجاد شود و کار افراد داخلی و محصولات ایرانی باید مطلوب باشد تا خریدار داشته باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه دولت باید وام ارزان به تولیدکنندگان بدهد و وام را جای دیگر خرج نکنند، عنوان کرد: آنچه مهم است وظایف رسانه ها در این زمینه می باشد؛ رسانه ها باید مردم را آگاه کنند.

وی افزود: مردم هنوز آگاهی کافی ندارند و برخی وقتی ببینند لباس چینی قشنگ تر است، آن را می خرند؛ یکی از عوامل وضعیت اقتصادی بد کشور، مردم هستند.

 آیت الله ممدوحی تصریح کرد: هم مردم هم دولت ناآگاهند لذا رسانه ها مردم را آگاه کنند که خرید جنس خارجی و خارج شدن ارز از مملکت چه نتایجی به دنبال دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مردم باید بدانند ارز در کشور مانند خون در بدن است؛ اگر ارز داخل وارد جیب خارجی ها شود، کشور فلج است.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار