مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 16. فروردين 1396 - 9:43   |   کد مطلب: 20142
رییس اسبق کمیسیون شوراها و نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در جمع اعضاء هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهرو روستای استان همدان اظهار کرد: در انتخابات باید تلاش کرد حق کسی ضایع نشودو همه چیز بر مدار قانون باشد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از  نافع، امیرخجسته درجمع اعضاء هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهرو روستای استان همدان اظهار کرد:در انتخابات باید تلاش کرد حق کسی ضایع نشودو همه چیز بر مدار قانون باشد.

 

 

وی ضمن تاکید بر اینکه نباید از قانون عدول کرد افزود: با توجه به اینکه افراد توانمندی در هیات عالی نظارت بر انتخابات حضور دارند بایستی نهایت دقت را داشته باشند تا داوطلبی تحت فشار قرار نگیرد و حقش پایمال نشود وهمچنین اعضای این هیات یک انتخابات سالم و بدون شک و شبهه ای برگزار نمایند.

 

 

خجسته تصریح کرد: کارها بر اساس تفاهم انجام پذیرد شرعاً و عرفاً، موظفید در تعیین این افراد شاخص‌های جناحی را کنار بگذاریم و نباید به این نگاه کرد که وابسته به کدام طرف هستند و کارها بر اساس تفاهم انجام و اختلافات سلیقه  کنار گذاشته شود.

 

خجسته با بیان اینکه قانون انتخابات شوراهای شهر و روستا مشخص کرده که چه ارگانی ناظر برانتخابات باشد، افزود: براساس قانون باید راه را برای نفوذ افراد خارج از انقلاب و منحرفین به درون شوراهای شهر و روستا بسته شود.

 

 

این نماینده مجلس افزود: در این انتخابات بایستی افرادی اثرگذار،صالح و متخصص در پارلمان شهری ورود پیدا کنند تا بتوانند در تحول شهری و خدمات شهری اثرگذاری مطلوب را داشته و در سطح شهر بدرخشند.

 

 

رییس اسبق کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس نهم در پایان گفت: باید از هر امکانی برای دعوت مردم به پای صندوقهای رای بهره بگیریم. حضور هر فرد در پای صندوق آرا، نوعی دفاع نرم و دفع تهاجمات دشمنانی است که سعی می کنند مشروعیت و پیوند نظام با مردم را مخدوش کنند.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار