مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 20. فروردين 1396 - 23:48   |   کد مطلب: 20192
دیروز در شهرستان فردوس به جای افتتاح بیمارستان برای محرومان؛ در آستانه انتخابات تشریفاتی خاص مناسب با ذائقه وزیر بهداشت صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از خاورستان، دیروز وزیر بهداشت برای افتتاح بیمارستان حضرت  رسول (ص)فردوس و درمانگاه شبانه روزی و اوراژانس باغشهر اسلامیه به شهرستان فردوس سفرکرد.

گرچه افتتاح بیمارستان جدید التاسیس فردوس و حضور وزیر بهداشت برای افتتاح این بیمارستان درخور تقدیر و تشکر است اما حواشی بسیار زیاد و هزینه های میلیونی  بریز و بپاش  افتتاح این بیمارستان به حدی بود که افتتاح خود بیمارستان در شهرستان محروم فردوس که قرار است برای محرومین خدمت رسانی کند به حاشیه برد . 

8:45 وزیر بهداشت وارد فرودگاه بیرجند و 9:45 وارد فردوس شده و بر سر مزار شهدای این شهرستان رفت که با ورود وزیر بهداشت به این شهرستان بریز وبپاش ها و تجملات آغاز شد.

*قبل  آمدن وزیر بهداشت به فردوس

*اجاره خودرویی شخصی و گران قیمت برای رفت و آمد وزیر

خودروهایی که دولتی‌ها در خراسان جنوبی داشتند در شان یک وزیر دولت میلیاردی تدبیروامید نبود از این رو مسئولان مجبور شدند خودرویی شخصی و آخرین سیستم را برای وزیر بهداشت کرایه کنند.

 

*همراهی 17 خودروی تشریفات

تقریبا 17 خودروی تشریفات از ابتدای ورود وزیر بهداشت به استان و فردوس وی را همراهی می کردند؛ این خودروها علاوه بر تعداد خودروهایی بود که مدیران و برخی از مسئولان برای افتتاح آمده بودند.

 

 

*بنر باران فردوس

با آمدن وزیر بهداشت به فردوس، فردوس بنر باران شد؛ از ورودی شهر گرفته تا ستون های برق خیابان و مقابل بیمارستان فردوس و اسلامیه مملو از بنرهای خوش آمدگویی و تشکر از وزیر بهداشت بود.

*گل های طبیعی که به دست و پای وزیر ریخته شد

از ورود وزیر به فردوس دست گل های طبیعی به وزیر اهدا شد؛ هم چنین به دلیل حجم بالای دست گل ها این ها به وسیله هفت نیسان تا محل بیمارستان فردوس حمل شد.

به محض ورود وزیر بهداشت به سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد فردوس، به وی و همه همراهان و مهمانان آن جلسه گل طبعیی اهداشد.

روی سنی که برای سخنرانی در نظر گرفته شده بود نیز به وسیله گل های طبیعی تزیین شده بود . یکی از مسئولان پشتیبانی دلیل  این را عنوان کرده بود  که وزیر بهداشت گفته اند من به محلی که وارد می شوم باید گل طبیعی باید زیاد باشد از این رو شهر فردوس بخاطر آمدن وزیر گلباران شد.

هم چنین این گل ها به خاطر اینکه درجه یک و مرغوب باشد از خارج از فردوس سفارش شده اند.

 

گفتنی است، ریخت و پاش ها در گل طبیعی به مزارشهدا و سالن جلسات ختم نشد و این گل ها در بیمارستان فردوس و اورژانس نیز کار شده بود.

 

*فرش قرمزی که برای وزیر بهداشت پهن شد

در افتتاحیه های امروز فرش قرمز برای وزیر بهداشت، استاندار خراسان جنوبی و هیات همراهشان پهن شد.

علی رغم اینکه محل ورودی اورژانس اسلامیه خیلی کوچک بود اما باز هم برای وزیر فرش قرمزپهن شد تا مسئولانی که برای افتتاح آمده اند ازاین فرش قرمز عبور کنند.

 

*تبلیغات زودهنگام انتخاباتی دولتی ها

با هماهنگی قبلی افرادی از قبل تعیین و توجیه شده در این مراسم حضور داشتند تا به نفع دولت شعار تبلیغاتی سر دهند. حتی در اجتماع مردم اسلامیه نیز به یکی ماموریت داده شده بود که شعار خاصی که تقدیر و تشکر از وزیر بهداشت دکتر قائمی و استاندار باشد را مدام بر زبان تکرار کند و چند نفر اطراف هم همراهی کنند تا این شعارها مردمی جلوه پیدا کند . 

 

این افراد پشت سر وزیر بهداشت، استاندار و مسئولان دولتی حضور داشت در مسیر رفتن وزیر و هیات همراهش برای افتتاح شعارهایی نظیر "هاشمی، پرویزی، قائمی تشکر تشکر" و هم چنین شعار "زنده باد روحانی" سر دادند.

این شعارها هم چنین در قالب پلاکاردهایی در جلسات نیز نمایش داده شد.

*اهدای قاب های میلیونی به وزیر میلیاردی و همراهانش

در حالی که طی این جلسه از یک پدر شهید و تعدادی با یک لوح تقدیر شد؛ از وزیر بهداشت؛ استاندار خراسان جنوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان وبشرویه در مجلس شورای اسلامی با تابلو فرش های میلیونی تقدیر به عمل آمد.

 

*محبوب جلوه دادن استاندار با تشویقی از قبل تعیین شده

زمانی که نوبت سخنرانی به استاندار خراسان جنوبی رسید عده ای پلاکارد به دست، محدود و از پیش تعیین شده که برای تبلیغات به جلسه آمده بودند برای استاندار کف می زدند 

 

این حرکات به حدی نمایشی و ازپیش تعیین شده بود که رئیس یکی از ادارات فردوس در جمع این افراد گفت: ایول کولاک کردین.

 

*تجملات با حک شدن تصویر بیمارستان فردوس بر روی کیک های پذیرایی

امروز تجملات در فردوس به حدی رسید که بر روی کیک های پذیرایی بین مدعوین هم تصویر بیمارستان فردوس حک شده بود.

*منوی باز برای سرو 4 نوع غذا

بریز وبپاش ها امروز به حدی رسید که علاوه بر چلو گوشت و چلو مرغ با همه مخلفات، همه مدعوین غذای محلی از قبیل کشک و بادمجان و برنج بلغور هم صرف کردند.

 

*بازار داغ سلفی با وزیر

وزیر بهداشت هر جا قدم می گذاشت عده ای گوشی به دست، آماده سلفی گرفتن با وزیر بودند.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار