مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 24. فروردين 1396 - 22:25   |   کد مطلب: 20245
کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه حرف ما صرفا محکوم کردن دولت نیست بلکه بیان واقعیت های جامعه است، گفت: کشور مشکلی در منابع و پول ندارد بلکه مشکل کارآمدی مدیران است پس کسانی باید در کشور مدیریت داشته باشند که مثل دفاع مقدس اول بر روی خودشان پا بگذارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از «دیارباران»، حمیدرضا حاجی بابایی در همایش مدیران ادواری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان، اظهار کرد: انقلاب ما یک انقلاب دینی، فرهنگی، انسانی و انقلابی و بر پایه احیای ارزش های دینی به ویژه عدالت ورزی، توجه به مردم و ایجاد شرایط مناسب برای رشد و فضایل انسانی بنا گذاشته شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: انقلاب ما بر اساس اهدافی که مشخص شده بود تا امروز موفق شد در سطح حهان به عنوان قدرت بزرگ فکری خود را مطرح کند و امروز در دنیا جمهوری اسلامی ایران یک قطب از دو قطب بزرگ فکری است.

کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: در دنیای امروز کشوری جز ایران نیست که پرچم دار مبارزه با استکبار باشد و این در حالی است که قطب روبه روی ما استکبار است.

حاجی بابایی با بیان اینکه ما موفق به دستیابی اهداف بزرگی شده ایم، گفت: ایران موفق شده با کمک مردم قدرت برتر منطقه شود و در عراق، لبنان، سوریه و اروپا و در کشورهای قاره آمریکا نیز تاثیر گذار است.

وی با بیان اینکه مکتب ما مکتب عاشورا است، گفت: مردمی با شرف تر، انقلابی تر، ولایی تر از ملت ایران پیدا نمی شود و در همه زمینه ها در هماوردهای تفکر و اندیشه در دنیا موفق بوده اما در حوزه عمل و کارآمدی مشکل داریم.

این نماینده مجلس افزود: مشکل از مکتب و نظام ما نیست بلکه در حوزه عملکردی و مدیریتی مشکلاتی داریم.

وی با بیان اینکه امروز حرکت ما "نه به وضع موجود" در زمینه ناکارآمدی ها است، گفت: حمایت از موفقیت ها و اصلاح ناکارآمدی ها را با توجه به راه امام و مسیری که بخاطر آن انقلاب کرده ایم هدف ما است.

وی با اشاره به پیمان دلسوزان نظام و انقلاب بر هدف بزرگ "وحدت"، گفت: پیروزی در انتخابات یک ارزش و پیروزی در آن میدان هزار ارزش است چون ریشه در حرکت هایی است که با منافع خیلی ها گره خورده است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه پاداش پایان خدمت بعضی ها با 30سال خدمت 30تا 60میلیون و بعضی ها 1میلیارد تومان است، گفت: طی طرحی در مجلس عنوان شد که نخبگان 7برابر افراد عادی بگیرند که همراهی نکردند گفتیم 10برابر شود قبول نکردند.

وی تصریح کرد: با خون جگر حقوق های نجومی را به تصویب رساندیم اما 100تاسنگ انداختند با اینکه رهبر انقلاب 6_7ماه قبل بر این موضوع تاکید داشتند گفتند ولی توجه ای نکردند.

حاجی بابایی با بیان اینکه ما آمده ایم به دولت و افرادی که مثل این دولتند نه بگوییم، گفت: یک عده حقوق نجومی را حق خود می دانند.

وی با بیان اینکه در کمیسیون تلفیق پیشنهاد دادیم که حقوق کمیته امدادی ها اضافه شود، تصریح کرد: یک خانواده در کمیته امداد 80هزار تومان دریافت می کنند و یک خانواده 5 نفره 120 هزار تومان می گیرد که ما در مجلس این مبلغ را به 200 هزار تومان افرایش دادیم بعلاوه اینکه هرسال 10درصد اضافه شود.

حاجی بابایی با بیان اینکه بدین ترتیب هر خانواده 5نفره 300 هزار تومان دریافت می کرد که با مبلغ یارانه به  525 هزار تومان می رسید، گفت: اما گفتند پول نداریم از کجا بیاوریم برای دولت هزینه نتراشید!

وی افرود: دولت 800هزارمیلیارد تومان در طول 4سال هزینه کرده است که غیر از پول یارانه هاست و بودجه عمومی دولت است.

این کاندیدای جبهه مردمی ادامه داد: اصلاح طلب یا اصولگرا یا شبه اینها باشد برای ما فرقی نمی کند و ما مبارزه با بی عدالتی را دنبال می کنیم.

وی با بیان اینکه حرف ما صرفا محکوم کردن دولت نیست بلکه بیان واقعیت های جامعه است، گفت: کشور مشکلی در منابع و پول ندارد بلکه مشکل ناکارآمدی مدیران است پس کسانی بابد مدیریت باشند که مثل دفاع مقدس اول بر روی خودشان پا بگذارند  چه مخالف سلیقه ما باشند چه موافق!

حاجی بابایی افزود: اگر روحانی نرخ بیکاری را کاهش می داد نظام و مردم از خدمت آن به جایی می رسیدند از او حمایت می کردیم اما دین می گوید باید منطقی و با اعداد و ارقام حرف زد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه بزرگترین مشکل کشور بحث اشتغال است، گفت: سالانه باید 1و میلیون تا 2میلیون شغل ایجاد شود تا مشکل اشتغال کشور حل شود.

وی با بیان اینکه دشمن به این نتیجه رسیده است که ما را از ناحیه کارآمدی فلج کند و ما باید جلوی آن را بگیریم، گفت: اقتصاد باید دست مردم باشد و همه با برنامه و راهکار پیش برود هیچ چیزی در کشور کم نیست فقط مدیر کارآمد نیست.

حاجی بابایی گفت: کسی که وارد مدیریت می شود نباید عقب نشینی کند بلکه باید صادقانه با فساد و قاجاق مبارزه کند و مردم باید صداقت ببینند.

وی با بیان اینکه 60 درصد کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل همه مشکلشان نقدینگی است، گفت:نقدینگی از سال 94 دو و نیم برابر افزایش یافته و این یعنی عمدا آب را شور کردند تا مردم تشنه بمانند.

حاجی بابایی ادامه داد: 45درصد نقدینگی کشور منجمد و فریز است یعنی تورم ایجاد کرده و ماشین را حرکت نمی دهند.

وی با بیان اینکه ملت ایران در مراحل حساس تصمیات حساس می گیرند، گفت: امروز همه باید وحدت داشته باشیم و یکی شویم.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار