مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 27. فروردين 1396 - 10:03   |   کد مطلب: 20282
کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: در صورتی که پیروز انتخابات بشوم برنامه اقتصادی اجتماعی را در اولویت سیاست‌های دولت دوازدهم قرار می‌دهم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، علیرضا زاکانی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی  آفتاب ری اظهار داشت: با طراحی که انجام گرفته بنابر اقبال مردم به نفر نهایی، تصمیم می‌گیرند.

وی با بیان این‌که همه اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی باید پایبند اصول مجمع باشند، تصریح کرد: ان شاالله تا آخر تلاش می کنم نفر نهایی باشم و دیگران به نفع من کنار بروند اما اگر دیگران جلوتر از من باشند، قاعده جمنا را رعایت خواهم کرد و به نفع فرد اول کنار می روم.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طبق قاعده جبهه مردمی نیروهای انقلابی و رای گیری که در این مجمع صورت گرفت، پنج نفر به عنوان کاندید اصلی در انتخابات ثبت نام کرده اند و هر کدام مورد اقبال مردم واقع شوند دیگران به افکار عمومی احترام گذاشته و به نفع وی کنار خواهند رفت.  

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: در صورتی که پیروز انتخابات بشوم برنامه اقتصادی اجتماعی را در اولویت سیاست های دولت دوازدهم قرار خواهم داد. 

زاکانی با بیان این‌که پنج بانک دولتی ورشکست شده است، تصریح کرد: از سیاست‌های دولت است که ورشکستگی بانک‌ها را اعلام نمی‌کند و قصد دارد پس از پایان انتخابات این خبر را منتشر کند. 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار