مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 19. ارديبهشت 1396 - 19:41   |   کد مطلب: 20625
آقای رئیس جمهور اخیرا گفته اند که اگر اینها بیایند در پیاده رو ها دیوار می کشند ، بله ما اینجا دیوار می کشیم اما بین جیب کاسبان و مردم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس عصر امروز در حسینیه امام خمینی(ره)  همدان ضمن تبریک ایام ولادت منجی عالم حضرت حجه بن احسن(عج)  گفت: انتخابات ریاست جمهوری فرصتی است که ما به گفت و گو بنشینیم و عملکرد دولت را برسی کنیم ، امروز بهترین وقتی است که نقد دولت آقای روحانی را باهم مرور کنیم و ببینیم زحمت های چهار ساله دولت فعلی نتیجه اش چه شده؟ طبق آمار نظر سنجی های انجام شده دولت جناب آقای روحانی چهار ساله بود.

 

وی افزود : آقای رئیس جمهور اخیرا گفته اند که اگر اینها بیایند در پیاده رو ها دیوار می کشند ، بله ما اینجا دیوار می کشیم اما بین جیب کاسبان و مردم. آن کسی که دیوار می کشد پشت سر شما ایستاده . دیگر گذشت زمانی که حرف های یکطرفه میزدند و کسی نبود که جوابشان را بدهند. دولت برای اینکه بماند به هر کاری دست میزند. آنچه که مردم امروز به آن رسیدند عبور از دولت است ؛ ولی آنچه دولت به آن رسیده ایجاد التهاب در کشور است ، دولت اگر می تواند بگوید در این چهار سال چه کرده است ؟ آقای روحانی با ایجاد التهاب نمی تواند به نتیجه برسد .

 

وی ادامه داد : آقای جهانگیری رئیس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور است؛ علی برکت الله . اخوی محترمشان پنج شش سال پیش کارمند جزء شهرداری کرمان بودند ، الان صاحب  بانک گردشگری  است ، علی برکت الله .

علیرضا زاکانی گفت: ما امروز با  مملکتی مواجه ایم که شرایط این مملکت خیلی خطرناک است، بله با یک سلسله شعار هایی آمدند سر کار که این شعار ها هم از شخص دیگری باد گرفتند ، مافکر کردیم که اینها برنامه دارند ولی مشخص شد که این ها شوی انتخاباتی بود. ما می گوییم چرا منافع کشور را در  شرکت های خارجی سرمایه گذاری می کنید درصورتی که میتوانیم با تکیه به نیروی جوان از این سرمایه بهترین استفاده را ببریم.

 

نتیجه ی دولت محرمانه فساد است

 

زاکانی گفت:  دولت ما دولت محرمانه است ، اما آنچیزی که از محرمانه بودن دولت حادث می شود فساد است. شما جوانان سهمی در سفره ی پهن شده ی اینان نخواهید داشت . آقای رئیس جمهور مکرر بیان می کنند کاسبان تحریم؛ ولی نه برادر من صرافی داشته و نه برادر شما!

وی افزود: میگویند ما سایه ی جنگ را از سر این کشور برداشتیم اگر ما نباشیم سایه ی جنگ بر میگردد ؛ بله این حرف از اساس نادرست است . آقای عراقچی ، ظریف و شمخانی  گفتند اگر آمریکا فکر می کرد می تواند به ما ضربه بزند اصلا تعلل نمی کرد.

زاکانی بیان کرد: امروزه در روستا ها مردم را تهدید می کنند و با تهدید قشر مستضعف جامعه به دنبال رای هستند. مگر منع نشده بود که از امکانات دولتی برای انتخابات استفاده نشود؟ پس چرا دولت از امکانات خودش برای رای آوردن استفاده می کند؟

وی ادامه داد : به فضل الهی 29 فروردین ماه روز بسته شدن پرونده ی این دولت خواهد بود ؛ عصبانیت دوستان دولتی باید از خودشان باشد ، وقتی نمی توانیم و نمی شود را می گویند ، وقتی پاسخ سوال را با وعده ی جهنم می دهد ، وقتی بجای تولید و اشتغال وعده می دهد ، وقتی بجای مطالبه گری در بین سایر کشور ها ذلیلانه بخورد میکند چه انتظاری دارد که مردم به او رای مجدد بدهد؟ امروز افرادی که در سال 88 ، 7 ماه کشور را در حاشیه بردند پشت سر دولت فعلی ایستاده اند .پس باید امروز ضمن خویشتن داری انقلابی و تلاش و کوشش پاسخ آنها را جوری بدهیم که زمینه ی فتنه گری برای آنها باقی نماند.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار