مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 20. ارديبهشت 1396 - 17:59   |   کد مطلب: 20629
مکرر می شنویم که میگویند ما سایه ی جنگ را از سر این کشور برداشتیم اگر ما نباشیم سایه ی جنگ بر میگردد ؛ فقط ما توانستیم کشور را از جنگ نجات دهیم ؛اینها دروغ های بزرگی ست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، جلسه ی نقد و برسی عملکرد دولت در سالن چمران دانشگاه بوعلی با سخنرانی دکتر علیرضا زاکانی نماینده ی سابق مجلس شورای اسلامی برگزار شد .

 

 در ابتدای این مراسم قسمت هایی از مستند  "فروشنده"  پخش شد که مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت.

زاکانی در این مراسم گفت: وی افزود : اخیرا می گویند که اگر اینها بیایند در پیاده رو ها دیوار می کشند ، بله ما اینجا دیوار می کشیم اما بین جیب کاسبان و مردم. دیگر زمان بزن و در رو تمام شده ،  گذشت زمانی که حرف های یکطرفه میزدند و کسی نبود که جوابشان را بدهند. الان وقت پاسخ گویی ست. دولت برای اینکه سر کار بماند به هر کاری دست میزند ؛ شروع به اختلاف افکنی بین شیعه و سنی می کند و کشور را دچار التهاب میکند ، ولی آن نتیجه ای که مردم به آن رسیده اند عبور از دولت آقای روحانی است.

وی افزود : کسی که بدهی بانکی دارد با سفارش برادر آقای رئیس جمهور وام چند ملیاردی بدون بهره میگیرد و مجدد آن را در بانک میگذارد و سود 24 درصد می گیرد ، پس میشود پولدار شد ولی این پولدار شدن مخصوص عده ای خاص است.

وی افزود: مکرر می شنویم که میگویند ما سایه ی جنگ را از سر این کشور برداشتیم اگر ما نباشیم سایه ی جنگ بر میگردد ؛ فقط ما توانستیم کشور را از جنگ نجات دهیم ؛اینها دروغ های بزرگی ست . آقایان عراقچی ، ظریف و شمخانی  گفتند اگر آمریکا فکر می کرد می تواند به ما ضربه بزند اصلا تعلل نمی کرد ؛ گفته اند که چهار دلیل وجود دارد که دشمنان فکر حمله را نمیکنند که عبارت اند از: تدبیر رهبری ، مردم رشید کشور ، قدرت ما و سر پنجه های قوی انقلاب ماست.

در ادامه نماینده ی تشکل های دانشجویی با بیان سوال هایی از زاکانی خواستند که به آنها پاسخ دهد.

 دانشجویان اصلاح طلب که قصد ایجاد اختلال در برنامه را داشتند با شعار های دانشجویان انقلابی مواجه شدند و سالن را ترک کردند.

در این مراسم همسر شهید مدافع حرم محسن فانوسی بیانه ای را در پاسخ به توهین های اخیر به شهدای مدافع حرم قرائت نمود.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار