مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 18. ارديبهشت 1396 - 17:34   |   کد مطلب: 20605
هرچند علیرضا منصوریان در اظهارنظرهای خود اعلام کرده است که با فرارسیدن فصل نقل و انتقالات هدف این تیم تمدید قرارداد با 11 بازیکنی است که قراردادشان به پایان رسیده است اما به نظر می‌رسد آبی‌ها مجبور هستند با چند بازیکن قطع همکاری کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از ورزش3؛ طبق آیین‌نامه سازمان لیگ هر تیم می‌تواند از 18 بازیکن بزرگسال در لیست خود استفاده کند و سایر نفرات باید بازیکنان زیر 23 سال باشند. با شروع لیگ هفدهم سن 4 بازیکن استقلال که فصل قبل در لیست بازیکنان زیر 23 سال بودند به بازیکنان بزرگسال اضافه می‌شود و با این شرایط علیرضا منصوریان برای شروع فصل جدید حتما باید لیست خود را خالی کند. طبق قانون سازمان لیگ بازیکنانی که قبل از تاریخ 11 دی ماه سال 1373 به دنبال آمده‌اند سهمیه بزرگسال محسوب می‌شوند و برای فصل جدید نمی‌توانند سهمیه زیر 23 سال تیم‌هایشان را پر کنند. 

محسن کریمی، رابسون جانواریو، فرشید اسماعیلی و علی سیار 4 بازیکنی هستند که با شروع فصل جدید به سهمیه بزرگسال استقلال اضافه می‌شوند و با حضور آنها استقلال دیگر جای خالی برای سهمیه بازیکن بزرگسال نخواهد داشت و 18 بازیکن این تیم به این شکل پر می‌شود. 

همه این‌ها در شرایطی است که روزبه چشمی بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت خود به طور قطع برای فصل جدید به استقلال برخواهد گشت و بنابراین قبل از شروع فصل نقل و انتقالات آبی‌ها یک بازیکن اضافی بزرگسال در لیست خود دارند.  
با این شرایط استقلالی‌ها به ازای هر بازیکن اضافه‌ای که بخواهند جذب کنند باید نام یک بازیکن را از لیست خود خارج کنند تا جا برای خرید بازیکنان جدید باز شود. 

در این بین علی سیار و میعاد یزدانی بازیکنانی هستند که با شروع فصل نقل و انتقالات به طور قطع از جمع آبی‌ها جدا خواهند شد که با این شرایط آبی‌ها اگر نخواهند بازیکن دیگری را از لیست خارج کنند تنها می‌توانند یک بازیکن دیگر جذب کنند. 

البته بسیار بعید است که کار استقلال در فصل نقل و انتقالات با جذب تنها یک بازیکن تمام شود؛ بنابراین علیرضا منصوریان باید از حالا به دنبال تهیه کردن لیست خروجی خود باشد. 

در این بین گفته می‌شود به جز میعاد یزدانی و علیرضا سیار، وریا غفوری، فرشید باقری و لئاندرو پادوانی بازیکنانی هستند که ممکن است از جمع آبی‌ها جدا شوند  تا جا برای بازیکنان جدید باز شود و البته اگر منصوریان بخواهد بیش از 3 بازیکن در فصل نقل و انتقالات جذب کند باید نفرات بیشتری را از لیست خود خارج کند. 

با شرایطی که برای استقلال به و جود آمده و پر بودن لیست این تیم به نظر می ‌رسد تمدید قرارداد با بازیکنانی که با باشگاه قرارداد ندارند به طور کامل انجام نخواهد شد و سرمربی جوان آبی‌ها باید نفراتی را در لیست خروج خود قرار دهد تا جا برای خرید بازیکنان جدید پر شود. 

در این بین گفته می‌شود سجاد شهباززاده، مرتضی تبریزی، دانیال ماهینی، پژمان منتظری، مهدی شیری، چپاروف و حتی رامین رضاییان بازیکنانی هستند که موردنظر علیرضا منصوریان قرار دارند و باید دید آبی‌ها در نقل و انتقالات تابستانی چند بازیکن را می‌توانند به جمع خود اضافه کنند.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار