مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 20. ارديبهشت 1396 - 18:57   |   کد مطلب: 20641
سرمربی تیم ملی همان طور که وعده داده بود فهرست جدید خود برای برپایی اردوی آماده سازی تیم ملی در خردادماه را منتشر کرد، فهرستی با اسامی جدید و انتخاب های عجیب!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از ورزش3؛ کارلوس کی روش برای اردوی آماده سازی تیم ملی در اتریش و بازی دوستانه با مونته نگرو 20 بازیکن را در فهرست مدعوین قرار داد آن هم در غیاب بازیکنان سه نماینده آسیایی ایران که موفق شدند به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند. اتفاقی شیرین اما در عین حال دردسرساز برای کادر فنی تیم ملی در راستای آماده سازی برای مصاف حساس با ازبکستان در روز هفتم مقدماتی جام جهانی 2018 که 22 خردادماه در تهران برگزار خواهد شد.

سرمربی پرتغالی که به نوعی تمام برنامه هایش در دعوت از فهرست نهایی به خاطر بازی های حذفی لیگ قهرمانان آسیا به هم خورد همان طور که قابل پیش بینی بود بیشتر تمرکز خود را روی دعوت از لژیونرهای اروپایی و آسیایی قرار داد گرچه در این راه نیز به برخی از آنها استراحت داد تا با ریکاوری فصل پرفشار برای اردوی نهایی تیم ملی و بعد از بازی دوستانه با مونته نگرو به تیم ملی اضافه شوند.نفراتی مثل علیرضا جهانبخش و رضا قوچان نژاد که در لیگ هلند بازی های فشرده ای دارند در کنار مسعود شجاعی از پانیونیوس به تیم ملی دعوت نشدند تا با استراحت کافی برای بازی با ازبکستان آماده شوند.

در این بین اما کی روش در لیست 20 نفره خود نام هایی را گنجاند که کمتر کسی تصور می کرد شانسی برای دعوت به تیم ملی داشته باشند از جمله محمدحسین کنعانی زادگان خرید جنجالی و ناکام استقلالی ها در تابستان گذشته که ماه هاست به دلیل مصدومیت در هیچ میدانی حضور نداشته است. مرد پرتغالی که عادت دارد از این گونه مهره های مصدوم در اردوهای آماده سازی بهره ببرد کنعانی زادگان را در جمع مدافعان مد نظر دعوت کرده تا اتفاقی جالب برای این بازیکن رخ بدهد. همین طور دعوت از حامد لک که در این فصل بازی های خوبی برای صبا و سایپا انجام داد و بازگشت او به لیست کارلوس کی روش قابل توجه است.

برخلاف کنعانی زادگان در این اردو خبری از وریا غفوری ملی پوش مصدوم استقلال نیست. بازیکنی که در تمام اردوهای قبلی با وجود مصدومیت دعوت می شد این بار در فهرست کی روش جایی نگرفت تا رامین رضائیان بدون تیم همچنان در جمع دعوت شده ها دیده شود. دیگر سورپرایز کارلوس می تواند وحید محمدزاده مدافع ذوب آهن باشد که برخلاف تصور همگان در جمع دعوت شده ها دیده می شود تا سهمیه باشگاه اصفهانی در تیم ملی بیشتر از قبل باشد.

اسامی 20 بازیکن دعوت شده به اردوی آماده سازی تیم ملی در اتریش و بازی دوستانه با مونته نگرو به این شرح است، فهرستی که بازیکنان پرسپولیس، استقلال و استقلال خوزستان به دلیل حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا فرصت حضور در آن را از دست دادند.

دروازه بانان:

محمدرضا اخباری، رشید مظاهری، حامد لک

مدافعین:

رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی زادگان، پژمان منتظری، مرتضی پورعلی گنجی، میلاد محمدی، عزت الله پورقاز، وحید محمدزاده، سعید آقایی

هافبک ها:

مهدی ترابی، سعید عزت اللهی، علی کریمی، احسان حاج صفی، اشکان دژاگه، احسان پهلوان

مهاجمین:

ساسان انصاری، کریم انصاریفرد، سردار آزمون

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار