مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 26. ارديبهشت 1396 - 0:04   |   کد مطلب: 20717
این قبیل مناظرات که محوریت آن دانشجو هستن برای اولین بار در استان همدان و کشو به همت قرارگاه دانشجویی شهید همدانی صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، محسن صالحی مرام در گفت و گو با خبرنگار صدای دانشجو گفت: این رقابتها و مناظرات، که ابتکار مهمى بود؛ خیلى صریح بود، خیلى شفاف بود، خیلى جدى بود تو دهن آن کسانى زد که از بیرون تبلیغ میکردند که این رقابتها نمایشى است، واقعیت ندارد. با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوصو توجه ویژه به این موضوع قرارگاه دانشجویی شهید همدانی بر خود واجب دانسته بر اساس رسالتی مهم و احساس خود که  موذن جامعه هست و بیداگر جامعه در بحران های حساس می باشد  توانست است با همکاری مرکز سیمای همدان و تلاش بی وقفه دانشجویان مومن و انقلابی استان سه مناظره اقتصادی فرهنگی و سیاسی تولید کند ودر اختیار مردم شریف و ولایت مدار قرار گیرد.

وی افزود: لازم به ذکر است از این قبیل مناظرات که محوریت آن دانشجو هستن برای اولین بار در استان همدان و کشوربا تاسی از مصعومین و تا توجه به منویات مقام معظم رهبری به همت قرارگاه دانشجویی شهید همدانی صورت گرفته است تا بتواند شاخص های افراد اصلح و انقلاب گر که دغدغه نظام و انقلاب رو دارد به مردم معرفی کند.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار