مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 6. خرداد 1396 - 12:25   |   کد مطلب: 20878
بیست و دومین دوره ی مسابقات قرآن در بخش کتبی و شفاهی و جشنواره ی هنر و ادبیات دینی مخصوص دانشجویان ، کارمندان و اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار می شود .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، مرتضی لاله چینی دبیر بیست و دومین مسابقه ی سراسری قرآن و عترت در گفت و گو با خبرنگار صدای دانشجو گفت: بیست و دومین دوره ی مسابقات قرآن در بخش کتبی و شفاهی و جشنواره ی هنر و ادبیات دینی مخصوص دانشجویان ، کارمندان و اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار می شود .

وی افزود : این مسابقات در بخش کتبی شامل تفسیر قرآن ، زندگانی معصومین ، ترجمه ی ادعیه و زیارات ، نماز ، ترجمه ی قرآن به انگلیسی ، احکام خواهران ، احکام برادران ، زندگانی پیامبر ، ترجمه قرآن ، آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه و تدبر در آیات و روایات  و در بخش شفاهی شامل ترتیل ، تحقیق  و حفظ قرآن کریم و اذان می باشد.

 

لاله چینی افزود: جشنواره ای هم با عنوان هنر و ادبیات دینی در کنار این مسابقات در حال برگزاری می باشد که شامل رشته هایی چون شعر و نمایشنامه نویسی ، فیلمنامه نویسی ، داستان نویسی ، عکس برداری پوستر ، پویا نمایی ، نماهنگ ، فیلم کوتاه نقاشی خط ، نقاشی ، خوشنویسی ، سیاه قلم ، تذهیب ، منبت ، مشبک ، معرق ، قالی بافی و تحقیقات و مقالات می باشد.

 

وی گفت: بخش کتبی این مسابقات در مهر ماه و آبان ماه برگزار خواهد شد ؛ مرحله اول بخش  شفاهی این مسابقات برگزار شده است ؛ مهلت ارسال آثار جشنواره ی هنر و ادبیات دینی تا تیر ماه خواهد بود که بعد از جمع آوری آثار به منتخبین این جشنواره جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار