مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 10. خرداد 1396 - 20:39   |   کد مطلب: 20950
بارسا قصد دارد در تابستان امسال جناح راست خط دفاعی خود را در بازار نقل و انتقالات تمدید کند.​​​​​​​

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از ورزش3؛ در فصل جاری سرخی روبرتو نمایش نسبتا خوبی در جناح راست داشت اما به احتمال فراوان با حضور والورده دوباره او به خط میانی باز خواهد گشت و آینده الکس ویدال هم نامشخص است تا نام هایی مانند هکتور بیرین و سزار آسپلیکوئتا برای تقویت این منطقه مطرح شود.

 

نشریه "اسپورت" ادعا می کند که آسپلیکوئتا گزینه اول بلوگراناست و توانایی بازی در دو سمت خط دفاعی را داراست و در فصل جاری موفق به ارسال 4 پاس گل و ثبت 87 درصد پاس صحیح در ترکیب چلسی شده است.

 

 

 

 

این مدافع 27 ساله تا دسامبر 2020 با چلسی قرارداد دارد و کونته بسیار علاقمند به حفظ اوست اما بارسلونا می تواند با فشار به آبی های لندن، زمینه بازگشت آسپلیکوئتا به لالیگا را با ارزش حدودا 25 میلیون یورو فراهم کند.

 

گزینه دیگر بارسا، هکتور بیرین 22 ساله است که مدت هاست مورد توجه بارسا قرار دارد و آرسنال 40 میلیون یوو برای فروش او درخواست کرده است و همانطور که بارها ونگر اعلام داشته، بعید است آنها تمایلی به فروش دفاع راست توانای خود داشته باشند.

 

اما به هر حال، بی شک سرمربی جدید بارسا با مرور بازی های این فصل این تیم دریافته که تیمش به شدت در این پست نیازمند تقویت است و قاعدتا باید شاهد حضور یک دفاع راست جدید در نوکمپ باشیم.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار