مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 19. خرداد 1396 - 15:58   |   کد مطلب: 21050
نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورای فرهنگی و اجتماعی زنان با بیان اینکه سند ۲۰۳۰ در پی تغییر عقاید نسل جوان است گفت: سند ۲۰۳۰ به دنبال این بوده که تا سال ۲۰۳۰ همه جوانان نسل آینده را مطابق بافرهنگ غربی تغییر دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از دانا؛ کبری خزعلی شامگاه پنجشنبه در دیدار جمعی از اعضای شورای انقلاب فرهنگی و جمعی از اساتید حوزه علمیه، دانشگاه و جمعی از پزشکان با حجت‌الاسلام قوامی امام‌جمعه پردیسان قم با اشاره به اینکه سند 2030 باید باطل شود اظهار داشت: با توجه به اینکه سند 2030 برای جامعه اسلامی تعهدآور است باید ابطال شود.

وی افزود: سند 2030 با جامعه اسلامی و احکام و قرآن کریم مغایرت دارد و الزامی هم به قبول آن نداریم پس بنابراین باید به سند پنج‌ ساله تحول بنیادین آموزش پرورش عمل شود.

نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورای فرهنگی و اجتماعی زنان عنوان کرد: سند 2030 بیانگر این نکته بوده که همه ادیان جهان از جمله سلفی، وهابی و داعش از نظر عقیده با هم برابر هستند که با این کار به‌ نوعی رسالت دیگر انبیاء را زیر سؤال می‌برند.

وی سند پنج‌ساله تحول بنیادین آموزش پرورش را مدنظر قرار داد و خاطرنشان کرد: چرا برخی می‌خواهند سند 2030 را که ترویج فرهنگ کفر و غربی بوده را جایگزین سند رهاشده پنج‌ساله تحول بنیادین آموزش و پرورش قرار دهند.

خزعلی با بیان اینکه سند 2030 در پی تغییر عقاید نسل جوان است، ابراز کرد: سند 2030 به دنبال این بوده که تا سال 2030 همه جوانان نسل آینده را مطابق با فرهنگ غربی تغییر دهد.

وی با اشاره به اینکه سند 2030 نباید بر جوامع اسلامی سلطه پیدا کند، تصریح کرد: باید سند تحول اصلی و اسلامی جایگزین سند غربی 2030 شود، همچنین باید روز قدس مبارزه با صهیونیست و سند 2030 شود.

نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورای فرهنگی و اجتماعی زنان با بیان اینکه وزارت بهداشت با سقط‌جنین برخورد نمی‌کند، عنوان کرد: سالانه 350 هزار سقط‌جنین غیرقانونی در کشور انجام می‌شود که وزارت بهداشت هیچ برخوردی با آن انجام نمی‌دهد.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار