مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 21. خرداد 1396 - 20:19   |   کد مطلب: 21075
آبی اناری ها پس از ناکامی در فصل گذشته و تماشای دو قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان و لالیگا، به صورت جدی سعی در تقویت خود برای بازگشت به روزهای اوج هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از ورزش3،  بارسا تابستان گذشته با وجود اینکه توانسته بود قهرمان لالیگا و کوپا دل ری شود، بیش از 120 میلیون یورو صرف خرید بازیکنانی چون گومس، آلکاسر، دینیه و... کرد که هیچکدام به کار این تیم نیامدند.

 

روبرت فرناندز، مدیر ورزشی بارسا، در جدید ترین مصاحبه خود تاکید کرد که امسال نیز هزینه ای مشابه برای خرید بازیکنان جدید خواهند کرد و ابراز امیدواری کرد که این بار ستاره های تازه خریداری شده بتوانند سود بیشتری به آبی اناری ها برسانند.

 

 

 

 

بارسا برای دفاع راست، خط میانی و نیز خط حمله، روی سه بازیکن دیدگاه مثبت دارد و به صورت جدی در پی جذب آنهاست.

هکتور بیرین، مدافع راست آرسنال، سخت مورد توجه بارسا قرار دارد. این بازیکن محصول آکادمی بارسلوناست که در نوجوانی راهی آرسنال شد و حالا در 22 سالگی، یکی از بازیکنان مهم و تاثیرگذار آرسن ونگر محسوب می شود. جالب اینکه او چند ماه پیش قرارداد خود را تا سال 2023 تمدید کرد و و سرمربی آرسنال نیز تاکید بر حفظ او دارد. رقم درخواستی آرسنال 60 میلیون یورو است.

 

دیگر گزینه مدنظر بارسا مارکو وراتی است. این ستاره ایتالیایی که چند سال است مورد توجه بارسا قرار دارد، نزدیک تر از همیشه به جدایی از پی اس جی است اما باشگاه پاریسی که یکی از متمول ترین باشگاه های دنیاست، به سادگی ستاره های خود را از دست نمی دهد. با وجود اعلام وراتی مبنی بر تمایلش برای جدایی، پی اس جی به راحتی او را از دست نخواهد داد؛ ضمن اینکه باید توجه داشت که وراتی 10 ماه پیش قراردادش را تا 2021 تمدید کرد!

 

 

 

 

گزینه بارسا برای خط حمله نیز عثمان دمبله از دورتموند است. وینگر فرانسوی سال گذشته به دلیل حضور مثلث MSN در بارسا ترجیح داد به پیشنهاد این تیم پاسخ منفی بدهد. دورتموند برای جذب او 15 میلیون یورو به رن پرداخت کرد و حالا برای فروشش به بارسا 90 میلیون یورو می خواهد!

 

به عبارتی هر 3 گزینه مدنظر بارسا یا به تازگی قرارداد خود را تمدید کرده اند و یا تنها یک سال از حضورشان در تیم جدید می گذرد. در هر دو صورت مدت زمان زیادی به پایان قراردادشان باقی مانده و طبیعی است که تیم های شان، مبالغ کلانی از بارسلونا طلب کنند. همین، کار بارسا برای خرید این سه بازیکن را بسیار دشوار کرده و نیازمند به سرمایه گذاری کلان و صرف بودجه هنگفت است.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار