مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 23. خرداد 1396 - 16:02   |   کد مطلب: 21102
سخنگوی کمیسیون آموزش در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چقدر زمان تا پایان کار باقی مانده است گفت: درخواست تمدید 6 زماهه زمان تحقیق و تفحص را به هیات رئیسه داده‌ایم و حداکثر 5 ماه دیگر تا مشخص شدن همه تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان زمان لازم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، میرحمایت میرزاده، سخنگوی کمیسیون آموزش در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص اخرین وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان و خروج تعدادی از بدهکاران به بانک سرمایه از کشور اظهار داشت: تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان طبق قانون در حال پیگیری است و هنوز کار به طور کامل به اتمام نرسیده است.

 

وی افزود: نمی توانیم جزئیات را پیش از مشخص شدن نتیجه نهایی در اختیار کسی قرار بدهیم و اگر قرار باشد چیزی اعلام شود در نهایت در صحن علنی مجلس نتیجه تحقیق و تفحص قرائت می شود چرا که نتیجه قانونا محرمانه است.

 

سخنگوی کمیسیون آموزش در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چقدر زمان تا پایان کار باقی مانده است، گفت: درخواست تمدید 6 ماهه زمان تحقیق و تفحص را به هیات رئیسه داده‌ایم و حداکثر 5 ماه دیگر تا مشخص شدن همه تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان زمان لازم است.

 

پیش از این رئیس کمیسیون تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام کرده بود: تاکنون چند نفر متهم مرتبط با پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان را در هنگام خروج از کشور و در فرودگاه از هواپیما پایین آورده و برگردانده‌اند؛ اما فردی همچون محمد امامی به خارج از کشور سفر کرد؛ لذا معتقدم چنین مسائلی به روند کار آسیب می‌رساند.

 

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین گفته بود: این افراد تا زمان روشن شدن اتهام و تکلیف‌شان نباید از کشور خارج شوند و اگر محرز شد جرمی مرتکب نشدند، آزاد هستند به خارج از کشور و هرجایی که می‌خواهند بروند.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار