مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 27. خرداد 1396 - 19:53   |   کد مطلب: 21157
فرهاد تجری در خصوص اخبار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر درگیری نیروهای امنیتی با افراد داعش در مرزهای غربی کشور گفت: هیچ گونه درگیری در شهر به وجود نیامده و هیچ جای نگرانی نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، فرهاد تجری نماینده مردم قصر شیرین در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص اخبار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر درگیری نیروهای امنیتی با داعش در مرزهای غربی کشور اظهار داشت: هیچ گونه درگیری در شهر به وجود نیامده و هیچ جای نگرانی نیست.

 

وی افزود: با توجه به تحرکات اخیر گروه‌های تروریستی، نیروهای نظامی آرایش خاص خود را دارند و اقدامات پدافندی در شهرهای مرزی در حال انجام است و این طبیعی است که برخی اقدامات پیشگیرانه صورت گیرد؛ در این مسیر گزارش‌هایی هم وجود دارد ولی هیچ درگیری پیش نیامده است.

 

نماینده مردم قصر شیرین گفت: معمولا گروه‌های تروریستی و خراب کار افرادی را برای شلوغ‌کاری در شهرها تطمیع می‌کنند و تیم‌های تروریستی خود را اعزام می‌کنند اما با توجه به اقتدار تیم‌های امنیتی ما تمامی تحرکات تروریست‌ها در نطفه خفه می‌شود و هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

 

تجری در پایان گفت: منطقه برای مقابله با تروریست‌ها آماده است و هیچ مشکلی وجود ندارد و تمامی تحرکات گروه‌های خراب کار در همان نطفه توسط گروه‌های امنیتی و اطلاعاتی ما خفه می‌شود.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار