مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 21. تير 1396 - 23:09   |   کد مطلب: 21503
هیئت دولت امروز چهارشنبه به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی رئیس‌جمهوری، تشکیل جلسه داد و گزارش بانک مرکزی در خصوص مؤسسات مالی و اعتباری غیرمجاز را بررسی کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از دانا؛ هیئت دولت امروز چهارشنبه به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی رئیس‌جمهوری، تشکیل جلسه داد و گزارش بانک مرکزی در خصوص مؤسسات مالی و اعتباری غیرمجاز را بررسی کرد.

بانک مرکزی در گزارش خود، از تشکیل صندوق ضمانت سپرده‌ها به عنوان امکان مناسبی برای تضمین سپرده‌ها در بانک‌ها و مؤسسات مجاز در آینده یاد کرده که حمایت لازم از سپرده‌های مردم را فراهم کرده است.

همچنین درباره مشکلات اخیر بوجود آمده برای برخی از مؤسسات یاد شده، با تصمیم‌گیری‌ها و هماهنگی‌های بعمل آمده، مشکلات سپرده‌گذاران به تدریج حل و فصل خواهد شد.

سپس با تصویب دولت، مبلغ 166 میلیارد و 60 میلیون ریال اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات و بازسازی تأسیسات زیربنایی و سایر بخش‌های خسارت دیده ناشی از سیل اخیر در استان تهران اختصاص یافت.

تسهیلات یاد شده همچنین صرف کمک بلاعوض برای بازسازی 56 واحد مسکونی شهری و 76 واحد مسکونی روستایی خواهد شد.

هیئت وزیران در ادامه جلسه، با عضویت سازمان برنامه و بودجه کشور در کارگروه بررسی سامانه تدارکات الکترونیکی موافقت کرد.

کارگروه یاد شده به موجب مصوبه دولت برای حل مشکلات دستگاه‌های اجرایی استفاده کننده از سامانه تدارکات الکترونیکی به منظور انجام معاملات خود اعم از خرید، مناقصه و مزایده در اردیبهشت سال جاری تشکیل شد.

 

روحانی: پیروزی های موصل خبری خوشحال کننده برای همه ملت‌های منطقه است

همچنین حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان در این جلسه خشونت و افراطی‌گری را خطری بزرگ برای منطقه و جهان دانست و تأکید کرد پیروزی مردم عراق بر تروریست های داعش و آزادسازی موصل،حرکتی خوشحال کننده نه تنها برای مردم عراق و ایران بلکه برای همه ملت‌های منطقه است.

وی گفت: هیچ‌کس آن روزی را که تروریست‌ها موصل را اشغال کردند و در فکر اشغال شهرهای دیگر عراق از جمله اربیل و حتی بغداد بودند، فراموش نکرده است. در آن روز اولین کشوری که به کمک مردم عراق شتافت و در مقابل تروریستها در کنار دولت عراق قرار گرفت، جمهوری اسلامی ایران بود و این در تاریخ ثبت شده و برای مردم منطقه تا همیشه باقی خواهد ماند.

روحانی اظهارداشت: آن کشورهای بزرگی که در حدود 16 سال اخیر، منطقه را با مداخله نظامی و با اشغال افغانستان و عراق به ناامنی کشیدند ، به رغم درست کردن پایگاه های نظامی و استقرار ناوها و هواپیماهایشان در منطقه، نه تنها اقدامی در برابر تروریست ها درعراق انجام ندادند بلکه شاید از اینکه منطقه دچار مشکلات جدید شده ،خوشحال هم بودند چرا که این موضوع  به فعالتر شدن کارخانجات اسلحه سازی آنها و ایجاد بهانه‌ برای مداخله بیشتر درمنطقه کمک می کرد.

رییس جمهور با اشاره به اینکه برخی از کشورهای منطقه هم متأسفانه از این اتفاقات ناخوشایند، اظهار خوشحالی کردند، تصریح کرد: اینها در رسانه ها و گفتارهایشان به عنوان اینکه این تقصیر خود نخست‌وزیر و دولت عراق بوده، مسأله را به جنگ شیعه و سنی تعبیر کردند و گفتند که در عراق به مردم سنی ظلم شده و به این دلیل این تروریست‌ها بوجود آمدند و موصل اشغال شده است!

روحانی خاطرنشان کرد: این مسائل نشان داد آن کشورها هم تا حدی پشت این داستان بودند و فکر می‌کردند با ابزار تروریسم، می‌توانند به اهداف منطقه‌ای خودشان دست پیدا کنند.

رییس جمهور گفت: برای مردم ایران اما امروز بسیار مبارک است، چرا که نشان می دهد دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران از آغاز تصمیم درستی گرفت و امروز همه جهانیان در واقع به نحوی به درستی مسیری که ایران انتخاب کرده بود، اعتراف می‌کنند.

همچنین برخی اعضای هیئت دولت در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران حاضر شدند و به سوالات آن‌ها پاسخ دادند.

 

 

دهقان: وزیر دفاع آمریکا به طبیب مراجعه کند

سردار حسین دهقان وزیر دفاع در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ملت ما ثابت کرده‌اند که آمریکایی‌ها هر موقع خواسته‌اند به هر کیفیتی علیه ما و چه کسانی که نیابتی از سوی آنها خواستند کاری کنند آنها را از کرده خود پشیمان کرده و نه تحقیر و نه توهین و نه تهدید را از هیچ قدرتی تحمل نمی کنند.

وی تصریح‌ کرد: وزیر دفاع آمریکا هم به طبیب مراجعه کند فکر کنم تب دار بوده و داشته هذیان می‌گفته است.

وزیر دفاع کشورمان افزود: داعش یک ایدئولوژی شده که هیچ پشتوانه عقلی نداشته و جایی پذبرش نخواهد شد؛ آنها نقاط مرکزی را از دست داده‌اند و یقینا اگر اراده باشد که مقابله‌ای جدی با بقایای داعش باشد این کار صورت خواهد گرفت.

 

دهقان یادآور شد: همچنین تمام اقلام نیروهای مسلح توسط وزارت دفاع ساخته می‌شود و البته پشتوانه‌ای اگر نباشد هیچ کاری صورت نخواهد گرفت.

سردار دهقان خاطر نشان کرد: تولید تمام تجهیزات و اقلام نیروهای مسلح و یاخرید آن توسط وزارت دفاع انجام می‌شود. البته این امر برمبنای نیاز نیروهای مسلح است و این روند همواره بوده و خواهد بود.

وی درباره افزایش تولیدات دفاعی در دولت یازدهم گفت: برمبنای حرف رهبر انقلاب آنچه مقامات رسمی کشور می‌گویند باید به همان اتکا کرد. اگر پشتوانه‌ای نباشد که رئیس جمهور حرفی را نمی‌زند.

 

قاضی‌زاده هاشمی: تا زمانی که تضمین لازم وجود نداشته باشد در کابینه آینده نخواهم بود

سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که برخی خبرها حاکی از انجام برخی تخلفات در بخش دارو است و چه پیگیری‌هایی در این زمینه داشته‌اید، اظهار داشت: معمولا حدس و گمان‌هایی وجود دارد و شایعاتی است و آن کسی که باید قضاوت کند، دادگاه، قاضی و دستگاه قضایی است و هر کسی در هر حوزه‌ای ایراد و اشکالی می‌بیند طبعا به بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات و دیوان عدالت اداری و همچنین دادگاه‌ها باید شکایتش را ببرد و در صورتی که کسی محکوم شد آن را اطلاع‌رسانی کند.

وی افزود:‌ متاسفانه سنت بسیار زشتی وجود دارد که هم خلاف شرع و هم خلاف قانون و اخلاق است و متاسفانه هم کسی با آن برخورد نمی‌کند،‌ در کشور راه افتاد که دستگاه‌ها یا افرادی یا جمعیت‌هایی قبل از اینکه جرمی ثابت شود آن را در فضای رسانه‌ای کشور پخش می‌کنند و باعث آبروریزی عده‌ای می‌شوند و به نوعی آنها و خانواده‌هایشان را آزار می‌دهند وچه بسا بر اساس همین اقدامات هم به گونه‌ای روی آن یک منفعت‌طلبی و باج‌خواهی باشد. وزیر بهداشت ادامه داد: بنابراین در حوزه‌های مختلف مدیریتی ما یا وزارتخانه‌های دیگر ممکن است اشکالاتی باشد که قانون مشخص کرده باید در چه مسیری ثابت شود و بعد اگر ثابت شود فردی خطایی کرده مجازات شود و در عین حال اگر بخواهیم قانون را قبول نداشته باشیم بهتر است حرف نزنیم زیرا همه باید تابع قانون باشند چرا که همه به دستگاه قضا اعتماد داریم و در حوزه خودمان خودمان را نه مبرا از خطا می‌دانیم.

وی ادامه داد: به هر حال جمعیت بالای 450 هزار نفر مشغول کارند و ممکن است کاستی‌هایی وجود داشته باشد و ما اصلا با بزرگان قابل قیاس نیستیم زیرا تحت پوشش آنها نیز دستگاه‌هایی وجود دارد که دچار خطا، اشکال و ایراد بوده و هستند و خواهند بود.مهم این است که همه به دستگاه‌ قضا اعتماد کنیم و اگر مدرکی داریم آن را تحویل دهیم و هر چه آنها حکم کردند، تبعیت کنیم.

قاضی‌زاده  در پاسخ به این سؤال که آیا در کابینه دوازدهم حضور دارید یا خیر و صحیتی در این باره شده است یا خیر، اظهار داشت: در مورد حضورم شده، بنده اگر بخواهم صادقانه بگویم اینگونه نمی‌شود کار کرد،‌قرار نیست ما زندگی و امورات شخصی خودمان را بزاریم وسط میدون و 4 سال کار کنیم و صادقانه هم برای کشور،‌ مردم و انقلاب کار کنیم در عین حال کتک هم بخوریم. بنده این مدلی در کشور کار نمی‌کنم، بنده زمانی حاضرم جانم را برای کشورم بدهم که نهادهایی که هستند و ادعای انقلابی‌گری دارند و یا کسانی که به نهادهای مقدس وابسته‌اند آنها دیگر ما را نزنند، اگر کسی هم می‌زند و تخریب می‌کند بالاخره صدای آمریکا و انگلیس و غیره پیرو آن هستند و نمی‌شود دستگاه‌ها  نهادهایی که هم پولشان را از ملت می‌گیرند و هم اعتبارشان را از شهدا وانقلاب گرفته‌اند آنها هم ما را تخریب کنند.

وزیر بهداشت ادامه داد: در حوزه‌ای که مسئولیت آن با بنده است یعنی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شایعه‌سازی و اتهامات نادرست و فضاسازی‌ها اینها با روح و روان مردم سرو کار دارند و به راحتی می‌توانند بخشی از رسانه مردم را تحریک کنند و ما نمی‌توانیم اداره کنیم، حقیقتا صحبتی در رابطه با حضورم در کابینه آینده شده اما تا زمانی که تضمینی وجود نداشته باشد برای اینکه ما را آزار و اذیت نکنند و آنهایی که هم جنس خودمان هستند فکر می‌کنم حضور پیدا کردن نمی‌تواند مشکلات مردم را حل کند و این فضایی که وجود دارد درست مدیریت شود لذا اگر بناست دولت هر روز تنش بلرزد برای اینکه این خبرگزاری و روزنامه چی زد و آن یکی چه اتهامی زد معنیش این است که ما باید دائم درگیر حاشیه باشیم، متن اصلی که مردم هستند و مشکلاتی که روی زمین خواهد ماند، نقد کردن و پیشنهاد دادن خیلی خوب است ولی هر کسی هر اتهامی و آزار واذیتی که می‌خواهد بزند بگذارد به حساب نقد اینگونه کار مردم پیش نمی‌رود.

 

مولاوردی: ترکیب کابینه قطعی نشده است

 

شهیندوخت مولاوردی معاون امور زنان ریاست جمهوری جمع خبرنگاران درباره حضور در کابینه اظهارداشت: تا کنون صحبتی نشده و‌ باید منتظر بمانیم.

وی در پاسخ به سولی درباره اینکه گفته می‌شود شما خودتان تمایل بیشتری به ماندن در معاونت زنان دارید، گفت: این ها همه گمانه زنی رسانه هاست.

معاون امور زنان ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: رایزنی ها درباره حضور زنان در کابینه ادامه خواهد داشت و ترکیب کابینه قطعی نشده و تقریبا مرحله نهایی خواهد رسید و در حال حاضر نمی توانم درباره اینکه اگر پیشنهاد وزارت شود چیزی بگوییم و‌ باید در شرایطش قرار گرفت.

 

 واعظی: بهره‌برداری از فاز سوم شبکه ملی اطلاعات تا پایان تیرماه

 

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران اظهارداشت: برای دولت الکترونیک کارهای زیربنایی بسیار خوبی صورت گرفته است٬ همچنین فاز سوم شبکه ملی اطلاعات را ما در آنجا عرضه خواهیم کرد از سوی دیگر عنایت ویژه ای به استارت آپ ها و نیروی جوان از جمله کسب و کار الکترونیک داریم.

وی پیرامون نظارت بر شرکت‌هایی که کسب و کار اینترنتی دارند و عدم وجود اتحادیه جهت نظارت گفت: آنچیزی که برای وزارت ارتباطات مهم است فراهم کردن زیر ساخت هاست تا این شرکت ها بتوانند در بستر شبکه ملی اطلاعات٬ انتقال و شبکه پهن باند بتوانند فعالیت کنند که کاری بسیار هزینه بر و بزرگی است که الحمدلله این کار انجام شد.

واعضی تصریح کرد: در ارتباط با مجوزها٬ بخشی از مجوزهایی که به مسائل فنی و مقرراتی بازمی گردد به عهده ریگوراتوری و سازمان تنظیم مقررات ماست اما آنجایی که به کسب و‌کار بازمی گردد بر عهده وزارت صنعت و قسمتی هم بر عهده وزارت کار خواهد بود همچنین بخشی هم مربوط به وزارت اقتصاد است.

وزیر ارتباطات افزود: ما تا کنون دو جلسه چهارساعته داشتیم که خوشبختانه در آن جلسه وزیر دادگستری٬ معاونین وزارت صنعت و معدن٬ وزرای کار و فرهنگ و دکتر ستاری حضور داشتند که از خود این ها کمیته ای تشکیل شد یک نماینده هم از وزارت ارتباطات نیز در این کمیته حضور داشت که کلیه ساماندهی و موضوعاتی که باید در وزارتخانه ها و شورای عالی فضای مجازی تصمیم گیری شود از این طریق عملیاتی شود.

وی ادامه داد : با توجه به اینکه این موضوع یک کسب و‌کار جدید است و ما مصوبات و قانون به اندازه کافی نداریم باید قانون مادر برای آن تصویب کنیم به همین جهت ما روز گذشته جلسه ای دو ساعت و‌نیمه با فراکسیون اشتغال مجلس برگزار کردیم و حدود 12 نفر از بزرگان کسب و‌کار الکترونیک نیز با حضور در این جلسه توضیحاتی را ارائه کردند و در نهایت کمیته مشترکی متشکل از دولت ٬ مجلس و بخش خصوصی تشکیل شد .

واعضی خاطر نشان کرد: مهم ترین هدفی را که ما در دولت دنبال می کنیم این هستش که اگر کسب و‌کارهای الکترونیکی در حال گسترش است لطمعه ای به کسب و کارهای سنتی نزند و این خیلی مهم است که ارتباطی میان این دو پدید آید.

وزیر اطلاعات درباره حضور در کابینه اظهار داشت: صحبت در اینباره زود است و‌حضور مجدد بنده در اختیار رییس حمهور خواهد بود.

وی پیرامون شبکه ملی اطلاعات افزود: جلسات بسیار منظم بود و روزه دوشنبه هم جلسه مفصلی با حدود 50 شرکت مختلف داشتیم و امیدوار هستیم تا پایان این ماه فاز سوم ان راه اندازی شود.

 

وزیر اطلاعات: هیچ دستگاهی در دولت تعمدی بر این ندارد که فرد دو تابعیتی را به کار گیرد

 

حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در جمع خبرنگاران اظهارداشت:‌ هیچ دستگاهی در دولت تعمدی بر این ندارد که فردی دو تابعیتی باشد و به قانون دهن کجی کند اما او را به کار بگیرد و به او مسئولین بدهد.

وی افزود: چنین موردی در دستگاه‌های دولتی وجود ندارد.

وزیر اطلاعات درباره حضورش در کابینه  دوازدهم، اظهار داشت: ما سرباز هستیم، سرباز همیشه آماده خدمت است و منتظر است تا او را به خدمت بگیرند. مهمترین مسئله برای وزارت اطلاعات، امنیت است و وزارت اطلاعات رسالت خود را در دنیایی که پر از ناامنی بوده، امنیت را حفظ کرده است.

 

وزیر نیرو: درخواست از مردم برای کاهش 5 درصدی مصرف آب و برق

حمید چیت چیان وزیر نیرو ظهر امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهارداشت: همانطور که بارها در بخش های مختلف خبری بیان شده و مسئولین هواشناسی اعلام کردند٬ ما با دو مطلب عمده رو به رو هستیم یکی گرمای کم سابقه است و دیگری همزمانی این گرما در مناطق مختلف کشور است.

وی افزود: کاری که ما پیشنهاد کردیم به مردم عزیز این هستش که اگر هر کدام از ما بتوانیم 5 تا 10 درصد از مصرف کاهش آب و برق خود را کاهش دهیم و بیشتر از این را پیشنهاد نمی کنیم‌ چون نمیخواهیم به مردم فشار بیاید اما اگر همین 5 درصد را رعایت کنند به حول قوه الهی دیگر هیچ نگرانی برای تامین نیاز مردم در اب و برق نخواهیم داشت.

چیت چیان تصریح کرد: پیش بینی های ما این بود که امسال همچون سالهای گذشته حدود 5 درصد افزایش مصرف برق داشته باشیم و‌کاملا برای این موضوع آماده شدیم اما واقعیت این است که میزان افزایش توان مصرفی حدود 7 درصد و خرده ای است و میزان افزایش مصرف انرژی بیش از 11 درصد است که ما را تحت فشار قرار داده است.

وزیر نیرو اضافه کرد: این 5 درصدی را هم که ما گفتیم کار خیلی سختی نیست به عنوان مثال اگر مشغول فیلم دیدن هستیم چراغ بالای سر را خاموش کنیم٬ چراغ اتاق هایی که کسی در ان حضور ندارد خاموش شود٬ هنگام ترک منزل یا محل کار کولر ها و لوازم سرمایشی را خاموش کنیم که امیدوارم با این اقدامات بتوانیم تابستان خوبی را پشت سر بگذاریم.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: همه مراحل نظارت مربوط به فیلم اکسیدان طی شده است

 

 

سیدرضا صالحی امیری در جمع خبرنگاران با اشاره به چگونگی ادامه فعالیت مدرسه ملی سینما، اظهارداشت: مدرسه ملی سینما یکی از کارهایش توجه به جوانان علاقه‌مند به سینما است و قرار است بیشتر جنبه کاربردی برای جوانان داشته باشد تا جنبه کلاسیک.

وی با اشاره به موضوع نظارت بر اکران فیلم‌های سینمایی تصریح‌کرد: همه می‌دانند که فرآیند نظارت بسیار قوی بر فیلم‌ها وجود دارد و این نظارت تا مرحله اکران ادامه می‌یابد و در مورد فیلم اکسیدان نیز همه مراحل مربوطه طی شده است.

وزیر ارشاد اضافه کرد: نمایندگان محترم درباره این فیلم نامه‌ای به من نوشتند و اعتراض داشتند. جلسه‌ای با حضور نمایندگان برگزار شد؛ قرار شد نمایندگان محترم ابتدا فیلم را ببینند و بعد از آن جلسه‌ای برای ارزیابی و اشکالات فیلم برگزار شود.

صالحی‌امیری افزود: از نظر ما جهت‌گیری کارگران و تهیه‌کننده وفاق میان اقلیت‌ها و ادیان بوده، اما اینکه چه مقدار در این سیاست و هدف موفق بوده  یا نه بحث ثانوی است.

وی ادامه داد:‌ نمی‌توانیم صرف یک اعتراض یا قضاوت، یک فیلم را از اکران خارج کنیم و یا موضع‌گیری خاصی داشته باشیم، چون وظیفه وزارت ارشاد حمایت از جامعه بزرگ سینما، تهیه‌کنندگان، کارگردانان و اعمال نظارت بیشتر بر روند فیلم هاست. مطمئن باشید همزمان با حمایت از جامعه بزرگ سینمایی روند نظارت را هم تقویت می‌کنیم.

وزیر ارشاد در پاسخ به سؤالی دباره حضورش در کابینه آینده اظهارداشت: تقاضای من این است رسانه‌ها از هرگمانه زنی درباره کابینه خودداری کنند. شخص رئیس‌جمهور‌ تعیین‌کننده همکاران خود در کابینه هست. همه ما باور داریم که باید کمک رئیس‌جمهور باشیم تا بهترین کابینه را تشکیل دهند. بنده به عنوان همکار همیشه در کنار رئیس بوده  و هستم اینکه ما در کجا باشیم فرع است، موفقیت رئیس‌جمهو در پاسخ به مطالبات مردم برای ما آرزوست.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر انتقادات به سخت‌گیری‌ها برای اعطای مجوز به کنسرت‌های پاپ اظهارداشت: برای این مسئله یک منطق، آئین‌نامه و ضوابط وجود دارد که ما در چارچوب آن عمل می‌کنیم و تحت تاثیر فشارها و فضاسازی‌ها قرار نخواهیم گرفت.

وزیر ارشاد با تأکید بر اینکه موسیقی یک هنر جمعی مورد نیاز کشور و از کانو‌ن‌های اصلی مصرفی جامعه است که انواع مختلف دارد، افزود: اینکه بیاییم با یک قضاوت ناآگاهانه یا ناعادلانه کل موسیقی را زیر سوال ببریم کار درستی نیست.

صالحی‌امیری با بیان اینکه معتقد نیستیم در روند تولید، توزیع و مصرف موسیقی بلا‌اشکال هستیم، کفت: البته باید این اشکالات را مرتفع کنیم، سیاست قطعی ما در معاونت هنری تقویت حوزه موسیقی مورد نیاز جامعه و اعمال نظارت بیشتر بر روند تولید و توزیع هست.

وی خاطرنشان کرد: در برخی مواقع حواشی موسیقی مطرح می‌شود، باید تلاش کنیم بر حواشی اجرا در سالن‌های مختلف نظارت بیشتری کنیم تا مبادا مورد تکدر خاطر جامعه بزرگ دیندار کشور نشود، اما اصل موسیقی به عنوان یک هنر تاریخی و ریشه‌دار باید تقویت و نگاه‌مان را به این حوزه اصلاح کنیم.

 

وزیر ورزش: طاهری مدیرعامل پرسپولیس می‌ماند

 

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان صبح امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اعضای هیأت مدیره پرسپولیس را به زودی معرفی می کنیم، گفت: طاهری مدیرعامل پرسپولیس می‌ماند.

وی تصریح‌کرد:‌ دوشغله بودن و بازنشسته شدن هیأت مدیره استقلال مشکلی ندارد و با دستگاه‌های نظارتی هماهنگ کرده‌ایم.

سلطانی‌فر درباره پاداش تیم ملی و مشکل در دریافت پول‌ها، اظهار داشت: الان مشکلی برای دریافت پول نداریم.

وی درباره تفکیک سازمان ملی جوانان از وزارت ورزش، یادآور شد: امیدوارم مجلس تصویب کند، یک‌ سری کمیسیون‌ها تصویب کردند و یک‌ سری هم تصویب می‌کنند و بعد به صحن می‌رود.

سلطانی‌فر همچنین درباره خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، گفت: این دو باشگاه فعلا دولتی هستند و یک سال و نیم هست که از خصوصی‌سازی در آمده‌اند.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوالی مبنی بر پرداخت‌های میلیاردی به برخی بازیکنان فوتبال نیز افزود اظهار داشت: اینها مسائل مربوط به  فدراسیون است و باید از آنها بپرسیم و فدراسیون‌ها مستقل هستند.

سلطانی‌فر درباره استعفای طاهری هم خاطرنشان کرد: وی دو سه بار استعفا داد که صحبت کردیم و قرار شد به کارش  ادامه دهد. در صورت انتخاب هیئت مدیره جدید هم ان‌شاءالله به کارش ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار