مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 23. مرداد 1396 - 23:34   |   کد مطلب: 21955
بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه رییس جمهور باید از مشاوران متخصص استفاده کند، گفت: صرفا مدرک دانشگاهی کارسازی ندارد نیاز به مشاورانی دارند که تا خط مشی راهبردی را در حوزه های مختلف مانند فرهنگی و اجتماعی رقم بزنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، محمود عزیزی در گفت و گو با «دیارباران» در خصوص کابینه دوازدهم، اظهار کرد: ریاست جمهوری مسؤلیتی سنگین بر دوش حجت الاسلام روحانی است و باید پاسخ مطالبات مردم را در حوزه های مختلف بدهد و این امر مسؤلیت را سنگین می کند.

وی با تأکید بر اینکه در حوزه های اندیشه و فرهنگ و هنر مشکلات زیادی داریم، تصریح کرد: نیاز به تقویت زیر ساخت ها در بخش های مهمی داریم زیرا بخاطر جنگ تحمیلی و تحریم ها بخش های عظیمی از سرمایه های ما به هدر رفت.

بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه  افراد در دولت دوازدهم از بازوهای اجرایی رییس جمهور هستند، اضافه کرد: وزرا به عنوان بازوهای اچرایی رییس جمهور نباید دنبال به نمایش گذاشتن تجربه های تکراری گذشته نباشند.

عزیزی با بیان اینکه هنرمندان در بخش هایی مانند موسیقی و برخی از شاخه های حوزه فرهنگ و هنر در لیست کارگران فصلی قرار دارند، تصریح کرد: باید حمایت های ویژه ای از آنها بعمل آید اما متأسفانه در این چند دهه جریان سازی در حوزه های مختلف نکردیم.

وی با تأکید بر اینکه نیاز به تأمین اجتماعی تضمین کننده آینده هنرمندان است، افزود: ناهنجاری های جامعه محصول نگاه ویژه به تأمین اجتماعی مردم است و با نگاه به رفع معضل بیکاری ناهنجاری های جامعه کم می شود.

عزیزی با اشاره به اینکه  امنیت ملی با تلاش ارگان های ذیربط داریم، تصریح کرد: باید امنیت شغلی هم داشته باشیم و باید فضایی امن برای سرمایه گذاران ایجاد کنیم تا چرخه اقتصادی به حرکت در بیاید.

بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه نبود امنیت شغلی و سرمایه گذاری مانع ورود سرمایه داران در مسیر حمایت از تولید ملی است، اضافه کرد: باید این بستر فراهم شود.

**رییس جمهور از مشاوران متخصص استفاده کند

وی با تأکید بر اینکه نیازمند ارتباط با جهان هستیم، تصریح کرد: ایران جهانی بسته نیست کشور ما دنبال تعامل با جهان است و اهل گفتگو است و در مجموع باید تعریف مشخصی از روابط بین الملل باید داشته باشیم.

عزیزی با اشاره به اینکه  طی سال های اخیر قصور وحشتناکی در رایزنی های فرهنگی شده است، اضافه کرد: باید در دولت دوازدهم به این بخش ارزش داده شود و باید از متخصصین در راستای رفع نقایص استفاده شود.

وی با بیان اینکه رییس جمهور باید از مشاوران متخصص استفاده کند، تصریح کرد: صرفا مدرک دانشگاهی کارسازی ندارد نیاز به مشاورانی دارند که خط مشی راهبردی را در حوزه های مختلف مانند فرهنگی و اجتماعی رقم بزنند.

** ۷۰درصد مشکلات با اصلاح قانون حل می شود

بازیگر سینما و تلویزیون، گفت: آقای روحانی در حوزه فرهنگ دولت از دلسوزان فرهنگ و هنر استفاده کنند زیرا این افراد به دنبال فرصت طلبی و مقام نیستند و به دنبال اعتلای حوزه فرهنگ و هنر هستند.

عزیزی با اشاره به اینکه  اگر قانون حل شود بیش از ۷۰درصد مشکلات رفع می شود، اظهار کرد: باید جلوی فرصت سوزی ها گرفته شود.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار