مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 23. مرداد 1396 - 23:36   |   کد مطلب: 21957
منتخب شورای شهر تهران در خصوص بیماری قلبی نجفی و کهولت سن وی گفت: آقای نجفی به همان پزشکی که آن زمان گفته بود استراحت کند، مراجعه کرد و همان پزشک این‌بار گفت که مشکلی ندارد و شرایط خوبی هم دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، محمود میرلوحی منتخب شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه " برخی رسانه‌ها  اخباری در خصوص قطعی نشدن انتخاب نجفی به عنوان شهردار تهران منتشر می‌کنند و از ستاری فر، محسن هاشمی، حسین دهقان و دنیامالی به عنوان گزینه‌های شهرداری نام می‌آورند، اظهار داشت: من این اخبار را تکذیب می‌کنم.

 

وی با بیان اینکه کسانی که دست به تولید شایعات می‌زنند اگر کمی اخبار را مطالعه کنند، "ناشی‌گری" نمی‌کنند، افزود: انتخاب نجفی به عنوان شهردار تهران قطعی شده و این کار با صراحت در طول هفته گذشته و در منظر همه جامعه انجام شده است و رسمیت این انتخاب و تشریفات قانونی آن موکول است به ابتدای شهریور ماه که شورا تشکیل شود.

 

منتخب شورای شهر تهران در خصوص انتخاب رئیس شورای شهر گفت: در این باره در حال مذاکره هستیم و امیدواریم که این هفته مشخص شود؛ دست شورا از این لحاظ پر است و شخصیت‌های با تجربه و خوشنامی در لیست هستند.

 

میرلوحی ادامه داد: در شورای پنجم و در مسائلی از این دست اصلا "رقابت" مطرح نیست و بلکه نوعی از خودگذشتگی و فداکاری مطرح می‌شود و دوستان یکدیگر را پیشنهاد می‌دهند؛ البته برخی هم از بیرون سعی می‌کنند القا کنند که در بین اعضا اختلاف وجود دارد ولی با تصمیماتی که اتخاذ می‌شود خیلی زود معلوم می‌شود که این شایعات منشاء صحیحی ندارد.

 

وی تصریح کرد: روال کار شورای پنجم، یک مسیر گفت‌وگو و تفاهم است و ملاحظه می‌کنید که همه تصمیماتی که تا به امروز هر چند به طور غیر رسمی اتخاذ شده، همه با 21 رای بوده است؛ ما فکر می‌کنیم تصمیماتی که در چند ماه اخیر اتخاذ شده تصمیمات مهمی بوده چه موضوع انتخاب شهردار و چه آن تصمیمی که گرفته شد تا کسی شورا را ترک نکند؛ این‌ها تصمیمات مهمی بوده که با 21 رای اتخاذ شده است.

 

منتخب شورای شهر تهران با بیان اینکه یکدستی تصمیمات شورا تا به امروز نشانه خوبی برای ادامه مسیر است عنوان کرد: شورای پنجم نشان داده است که تصمیمات خود را بر مبنای منافع ملی، احترام به مردم و توجه به خواست جامعه اتخاذ می‌کند و اگر جایی هم اختلاف نظری باشد در برآیند و نتیجه مشکلی نداریم و کار برای وصول اجماع سخت نیست.

 

میرلوحی در خصوص بیماری قلبی نجفی و کهولت سن وی گفت: آقای نجفی به همان پزشکی که آن زمان گفته بود استراحت کند، مراجعه کرد و همان پزشک این‌بار گفت که مشکلی ندارد و شرایط خوبی هم دارد و از طرفی آقای نجفی همیشه در مرکز فعالیت‌ها بوده، در انتخابات اتاق فکر آقای روحانی را مدیریت کرد و قبل از آن هم رئیس ستاد اقتصادی دولت بود و الان هم مرتب در کنار آقای رئیس جمهور حضور دارد.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار