مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 17. مهر 1396 - 10:02   |   کد مطلب: 22736
تریبون آزاد دانشجویی بررسی عملکرد شورای صنفی دانشجویان در دانشگاه بوعلی سینا برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،  اولین تریبون آزاد دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در سال تحصیلی96-97 با موضوع بررسی عملکرد شورای صنفی دانشجویان برگزار میشود.

این تریبون آزاد به همت بسیج دانشجویی و در روز سه شنبه 18مهر از ساعت 12:30 ظهر در محوطه سلف مرکزی دانشگاه بوعلی برگزار خواهد شد.

در این تریبون، عموم دانشجویان میتوانند به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود بپردازند و از عملکرد شورای صنفی دانشجویان دفاع یا انتقادات خود را به آن بیان کنند.

در دانشگاه بوعلی سینا در طول چند روز گذشته وضعیت اسکان خوابگاه ها از جمله مشکلات مشهود این دانشگاه بوده که موجب انتقادات دانشجویان شده بود که برخی از دانشجویان عملکرد شورای صنفی دانشجویان را در پیگیری این مشکلات ضعیف میدانند اما این شورا اعتقاد دارد که پیگیری های خود را برای این مشکلات تا اندازه ممکن انجام داده است.

گفتنی است شورای صنفی دانشجویان از مجموعه های دانشجویی در دانشگاه های کشور است که وظیفه پیگیری مشکلات رفاهی، وضعیت خوابگاه ها، مسائل زیست محیطی، امور بهداشت عمومی و کتابخانه ها را برعهده دارد.

تریبون آزاد زیر مجموعه کرسی های آزاد اندیشی تعریف میشود و پیشتر نیز رهبر انقلاب اسلامی ایران بر گسترش کرسی های آزاد اندیشی در سطح دانشگاه ها سفارش فراوانی کرده بود.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار