مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 13. شهريور 1396 - 15:30   |   کد مطلب: 22239
همزمان با شروع سال تحصیلی جدید صندوق رفاه دانشجویان از دانشگاه‌ها خواست تا نظارت بیشتری بر خوابگاه‌های دانشجویی داشته باشند و ضمن برخورد با خوابگاه‌های بدون مجوز اسامی آنها را به پلیس نظارت بر اماکن ناجا معرفی کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از خبرگزاری فارس، همزمان با شروع سال تحصیلی جدید صندوق رفاه دانشجویان طی بخشنامه ای به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی زیر مجموعه وزارت علوم خواست تا نظارت بیشتری بر خوابگاه‌های دانشجویی داشته باشند و ضمن برخورد با خوابگاه‌های بدون مجوز اسامی آنها را به پلیس نظارت بر اماکن ناجا ارائه کنند.

صندوق رفاه دانشجویان در این بخشنامه از معاونان دانشجویی دانشگاه‌های مختلف خواسته است تا با تشکیل جلسات شوراهای نظارت و ارزیابی بررسی مجددی را در خصوص مجوزهای صادر شده و صدور مجوزهای جدید برای خوابگاه‌های دانشجویی را در دستور کار خود قرار دهند.

همچنین در این بخشنامه تاکید شده که با خوابگاه‌های غیردولتی بون مجوز برخود قانونی صورت گرفته و آنها را به پلیس نظارت بر اماکن ناجا معرفی کنند.

صندوق رفاه دانشجویان در ادامه از مسئولان دانشگاه‌ها خواسته است تا در خصوص سکونت در خوابگاه‌ها و سراهای بدون مجوز به دانشجویان اطلاع‌رسانی لازم صورت گیرد.

بازدید و نظارت بر خوابگاه‌های غیردولتی دارای مجوز و ثبت اطلاعات کامل مجوزهای صادر شده در سامانه سراهای غیردولتی صندوق رفاه دانشجویان هم از موارد دیگری است که در این بخشنامه بر آن تاکید شده است.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار