مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 6. مهر 1396 - 20:33   |   کد مطلب: 22612
مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی خواهران دانشگاه آزاد کازرون با اشاره به لزوم احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: باید دید افراد را نسبت به این واجب فراموش شده عوض و به آنها تأکید کرد که فرهنگ امر به معروف، از جنس محبت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، فاطمه ایمانی فرد، مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی خواهران دانشگاه آزاد کازرون در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به لزوم احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت: باید دید افراد را نسبت به این واجب فراموش شده عوض کرد و به آنها تأکید کرد که فرهنگ امر به معروف، از جنس محبت است یعنی افراد برایمان اهمیت دارند.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر بیانگر این موضوع است که نسبت به لغزش و سقوط آنها دغدغه داریم و از طرفی این یکی از واجبات دین است مانند نماز، روزه، خمس و....

این فعال دانشجویی عملکرد جنبش دانشجویی را نسبت به عمل به امر به معروف و نهی از منکر، «کمرنگ» توصیف کرد و گفت: در جنبش های دانشجویی بسیج این موضوع را کمرنگ میبینم و برای پررنگ شدن آن با یاری خداوند تلاش می کنیم و برنامه مدونی در این موضوع داشته باشیم.

برچسب ها:

دیدگاه شما

آخرین اخبار