مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 15. اسفند 1395 - 22:33   |   کد مطلب: 19758
تریبون گفتگوی دانشجویی منطقه آزاد، شبکه سه سیما با موضوع:دلایل وموانع عدم تحقق اقتصاد مقاومتی در دانشگاه صنعتی همدان، برگزار شد.
تریبون گفتگوی دانشجویی منطقه آزاد، این بار در دانشگاه صنعتی همدان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، تریبون گفتگوی دانشجویی منطقه آزاد، شبکه سه سیما با  موضوع:دلایل وموانع عدم تحقق اقتصاد مقاومتی با حضور و استقبال جنع کثیری از دانشجویان در دانشگاه صنعتی همدان، برگزار شد.

 خبر نگار صدای دانشجو از حضور جمع کثیری از دانشجویان در پای تریبون و استقبال آن ها از حضور در پشت تریبون و ارائه مباحث و دغدغه های خود و کشور در رابطه با بحث مهم و اساسی اقتصاد مقاومتی خبر داد.

در این مراسم و در میان استقبال پر شور دانشجویان دانشگاه صنعتی، دانشجویان و افراد دیگری نیز از سایر دانشگاه های استان حضور یافتند، و از آن جا که مباحث مطرح شده از سوی خود دانشجویان دانشگاه به درازا کشیده شد و با استقبال آنان در پای تریبون همراه بود، فرصت برای ارائه صحبت دانشجویان دیگر دانشگاه در پای تریبون مهیا نگردید.

تریبون منطقه آزاد دانشگاه صنعتی با بیان مباحثی از دغدغه های امروزه کشور در باب اقتصاد مقاومتی آغاز شد و بستر سازی برای بروز سوالات و پرسش های دیگر دانشجویان گردید و از این رو کماکان بر تعداد افراد حاضر در سالن جهت شرکت در مباحث افزوده می شد.

انتها پیام/چ

دیدگاه‌ها

من میخوام برنامه ی تریبون آزاد رو در دانشگاه صنعتی همدان با موضوع اقتصاد مقاومتی دانلود کنم ولی چطوری؟

دیدگاه شما

آخرین اخبار